Divendres 05 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles
L’escola Pla del Puig de Sant Fruitós de Bages ha celebrat aquest dimecres al migdia la Festa de l’Arròs a les escoles, una iniciativa municipal que apropa aquesta festa tan identitària als centres educatius perquè els infants la puguin viure de prop.
L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
13/02/2026 10:34
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
Josep Vidal Alaball, segon catedràtic d’atenció primària a Catalunya
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
Els nens i nenes del centre, juntament amb la comunitat educativa, han estat els primers santfruitosencs a tastar l’arròs d’enguany. A causa de l’alerta del Ventcat, el dinar s’ha hagut de traslladar a l’entrada de l’escola, ja que inicialment estava previst celebrar-lo al pati. La colla dels cuiners de l’arròs, que aquest diumenge prepararan 3.500 racions al Bosquet, han estat els encarregats d’elaborar també l’àpat al centre educatiu.

El David Salvans, l’alumne més gran de l’escola, i el Guiu Gallego, el més petit, han estat els encarregats de fer el tast oficial de l’arròs, acompanyats de l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés; el regidor d’Ensenyament, David Serrano i la directora del centre, Marta Casas. Els alumnes de l’Institut Gerbert d’Aurillac i els usuaris del Centre Ocupacional La Sagrera han servit l’àpat com a parelles de l’arròs, tal com faran aquest diumenge al Bosquet.

Un cop finalitzat el dinar, la celebració ha continuat al pati amb l’actuació de la colla dels Geganters i Grallers de Sant Fruitós de Bages, que han fet ballar els gegantons Isar i Aigó, i amb les danses tradicionals a càrrec de l’Esbart Som Riu d’Or. La Festa de l’Arròs a les escoles es va començar a celebrar l’any 2010 amb l’objectiu de garantir que aquesta tradició sigui ben coneguda pels infants i que la puguin viure de ben a prop. L’any passat la festa es va celebrar a l’escola Monsenyor Gibert i el proper any tindrà lloc a l’escola Paidos.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA DE L'ARRÒS   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
SÚRIA
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca

ST. FRUITÓS
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya la segona edició del concurs “Embalcona’t entre flors”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós donarà a conèixer la Vall dels Horts en la caminada de descoberta del patrimoni
ST. JOAN
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
Catifes a la basílica de la Seu
L'Ajuntament de Manresa inicia l'enderroc de quatre finques a les Escodines
A la venda les entrades de Terra de Guapes, de Sandra Monfort, l'inaugural de la Fira Mediterrània
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
Josep Vidal Alaball, segon catedràtic d’atenció primària a Catalunya
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
L’alumnat d’Automatització i Robòtica del Lacetània desenvolupa una cel·la de treball robòtica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]