Divendres 04 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Festa del Pellofa omplirà Calaf de gresca amb rues, música i més de 1.000 € en premis
Es celebrarà els dies 20 i 21 de febrer. El plat fort del carnaval de Calaf serà dissabte 21 amb la Gran Rua de les Pellofes, el pregó, el tradicional correbars i el ball de disfresses a l'envelat de l'antiga Serradora.
La Festa del Pellofa omplirà Calaf de gresca amb rues, música i més de 1.000 € en premis.

ANOIA / Redacció/ Sergi Vázquez  
20/02/2026 13:05
Victòria davant l'Asisa Joventut
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
Calaf ja ho té tot a punt per celebrar una nova edició de la Festa del Pellofa, el Carnaval calafí, amb una programació plena d'activitats per a totes les edats que tindran com a epicentre l'envelat instal·lat al pàrquing de l'antiga Serradora. Els actes arrencaran divendres amb "La Inauguració de la residència", una proposta festiva que convida tots els assistents a venir disfressats de gent gran. La nit continuarà amb el torneig de duro "Posa-me-la dura". Les parelles que hi vulguin participar s'hauran d'inscriure abans del 19 de febrer a través del correu electrònic lapolsdelaterra@gmail.com, amb un cost de 10 euros per parella.

Durant el matí, la festa es traslladarà als carrers amb la tradicional Rua de Botigues pels comerços de Calaf. A la tarda, a partir de les 16.30 h, arribarà un dels plats forts del Carnaval: la Gran Rua de les Pellofes, que sortirà davant del Casal de Calaf i recorrerà l'avinguda de la Pau, el passeig Santa Calamanda, la carretera de Manresa, el raval de Sant Jaume, la carretera de Solsona, la plaça Bertran Morror, el carrer Pius Forn fins al pàrquing de l'antiga Serradora, tot a ritme de la Xaranga "Band the Marxa". La rua repartirà més de 1.000 euros en premis i caldrà inscripció prèvia abans del 19 de febrer a través de l'enllaç habilitat per l'organització.

A les 19 h, l'envelat acollirà el pregó i l'entrega de premis de la rua. Tot seguit, a les 20.30 h a la plaça dels Arbres, tindrà lloc la XIX Mamada (Correbars), amb tiquets a un preu de 25 euros que es poden adquirir fins al dijous 19 de febrer al Gastro Fusió i al Bar Rosa. La jornada culminarà amb el Ball de Disfresses, a partir de les 23.30 h a l'envelat, amb el concert de Les Que Faltaband, P.A. W.N. Gang i Dj Putxo. El preu de l'entrada serà de 7 euros amb disfressa i 10 euros sense disfressa, mentre que els menors de 10 anys tindran entrada gratuïta. La Festa del Pellofa està organitzada per La Polseguera amb el suport de l'Ajuntament de Calaf.  Aninem a tota la ciutadania a participar activament en la Festa del Pellofa i a omplir els carrers de creativitat, humor i esperit festiu en una de les celebracions més esperades del calendari local.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA DE LA PELLOFA   CALAF 
També et pot interessar:
ANOIA
Calaf es prepara per viure quatre dies de Festa Major
ANOIA
L'Ajuntament de Calaf posa a la venda uns domassos per engalanar els balcons durant la Festa Major
ANOIA
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones

ANOIA
El Tasta la Plaça de Calaf tornarà a omplir la plaça Gran
ANOIA
Ple extraordinari a Calaf per aprovar l'Avanç del nou POUM que en definirà el futur urbanístic
ANOIA
Grepp Teatre porta al Casino de Calaf la comèdia satírica Aquí no paga ni Déu!
Fotografia de grup dels participants el Retaule del Flautista
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
Ajornada l’estrena de ‘Temps mort a les golfes’
Tolerància zero a les agressions sexuals i LGBTIfòbiques a la Festa Major de Solsona
Sant Fruitós de Bages commemora la Diada amb una matinal d’actes de cultura i tradició


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]