Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Consells per millorar l’ombra del jardí
Disposar d’una bona zona d’ombra al jardí o a la terrassa és clau per gaudir dels espais exteriors durant els mesos més assolellats.
Consells per millorar l’ombra del jardí.

ACTUALITAT / TOT Sant Cugat / AMIC  
01/03/2026 21:53
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
Disposar d’una bona zona d’ombra al jardí o a la terrassa és clau per gaudir dels espais exteriors durant els dies assolellats de tot l’any. Més enllà d’una qüestió de confort, crear racons protegits del sol ajuda a regular la llum, afavoreix el benestar i permet aprofitar l’exterior en diferents moments del dia. Una de les opcions més habituals és instal·lar elements fixos o semifixos que generin una cobertura estable. Aquest tipus de solucions són ideals per a zones de menjador o d’estar, ja que ofereixen una protecció constant i poden integrar-se amb l’estètica de la casa. Les estructures lleugeres amb teixits o lames regulables permeten controlar l’entrada de sol i la ventilació segons l’hora o l’estació.

També existeixen alternatives mòbils i flexibles, especialment útils en espais reduïts o en terrasses on es vol adaptar l’ombra a cada moment. Aquests sistemes es poden orientar o desplaçar amb facilitat i resulten pràctics per crear racons de descans sense instal·lacions complexes. Per a qui busca una solució més decorativa, els teixits tensats o les cobertes lleugeres aporten una imatge moderna i ofereixen una protecció eficaç davant la incidència directa del sol. A més, són fàcils de retirar quan les condicions meteorològiques ho requereixen. Una bona zona d’ombra continua sent sinònim de confort i qualitat de vida a l’aire lliure, també durant els mesos d’hivern amb més hores de sol.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OMBRA DEL JARDÍ 
També et pot interessar:

El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Sant Fruitós augmenta els controls policials a Pineda de Bages
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]