Divendres 05 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Afectacions a la mobilitat per la celebració de la Fira de l'Aixada
Diversos carrers del Centre Històric de Manresa quedaran tallats a partir d’aquest divendres 27 de febrer a les 9 h i fins al diumenge 1 de març a les 24 h.
Afectacions a la mobilitat per la celebració de la Fira de l'Aixada. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
26/02/2026 15:02
El Teatre Kursaal celebra els deu anys de les gales de presentacions
Afectacions a carrers del Centre Històric i a l'aparcament del Congost amb motiu d'un rodatge
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
UManresa i Ergokids exemplifiquen la transferència de coneixement
L’Ajuntament de Manresa informa que el trànsit de vehicles de diversos carrers del Centre Històric de Manresa quedarà tallat aquest cap de setmana amb motiu de la celebració de la nova edició de la Fira de l'Aixada. Les restriccions de mobilitat començaran el divendres 27 de febrer a les 9 h i s’estendran fins al diumenge 1 de març a les 24 h. Les afectacions previstes inclouen:

 Tall del trànsit a la Muralla del Carme, entre la carretera de Vic i la plaça Infants, tot i que es mantindrà l’accés i sortida de vehicles cap al pàrquing Puigmercadal. La parada de transport públic interurbà "Plaça Europa" serà temporalment anul·lada. Es prohibirà l'estacionament als carrers i places del Centre Històric afectats per la Fira, amb la prohibició entrant en vigor a partir de les 22 h del dijous 26 de febrer.

A partir de divendres a les 16 h i fins diumenge a les 24 h es tallarà al trànsit de vehicles dels carrers del Centre Històric: 
Muralla del Carme (des de les 9 h)
Plaça Infants (des de les 9 h)
Carrer Infants
Carrer Joc de la Pilota
Carrer Sobrerroca
Carrer Cap del Rec
Plaça del Carme
Baixada del Carme
Carrer del Carme
Passatge dels Amics
Plaça Milcentenari – carrer Puigmercadal
Plaça Ignasi Malalt
Plaça Major – carrer Amigant – Baixada dels Jueus
Carrer Pedregar
Carrer Sant Miquel
Baixada de la Seu
Baixada del Pòpul
Plana de l’Om
Carrer Santa Llúcia
Plaça Hospital (a partir de dissabte 28 a les 8 h)
Carrer Sant Andreu
Carrer de la Dama
Carrer Llussà
Carrer Puigterrà de Dalt, entre plaça Infants i carrer Llussà

 L'accés als guals afectats per la implantació de parades de la fira, situats a Muralla del Carme, plaça Infants, carrer Joc de la Pilota, plaça Carme, carrer Sant Andreu, carrer Sobrerroca, plaça Major, plaça sant Ignasi Malalt i Baixada del Pòpul:
-       El divendres 27 de febrer hauran de sortir abans de les 16 h i podran tornar a accedir-hi a partir de diumenge 1 de març a les 24 h (de divendres a diumenge no es podrà accedir ni sortir dels guals).

L'accés als guals no afectats per parades de la fira, situats a:

Carrers Dama, Llussà i Puigterrà de Dalt accediran pel carrer Sant Salvador i sortiran pel carrer Flors de Maig
Carrer Pedregar accediran i sortiran pels carrers Nou i Metge Planas
Carrer Vallfonollosa accediran i sortiran per la plaça d'en Creus
Carrers Santa Llúcia i Codinella accediran i sortiran per la plaça d'en Creus i pel carrer Vallfonollosa (semàfor pas alternatiu d'obres). El dissabte 28 de febrer i el diumenge 1 de març hauran de sortir abans de les 10 h i podran tornar a accedir-hi a partir de les 21 h (de les 10 h a les 21 h no es podrà accedir ni sortir dels guals per l'aglomeració i seguretat dels visitants a la Fira entre la Baixada de la Seu i la Baixada del Pòpul).

L’estacionament regulat de la zona blava de la Muralla del Carme, del solar del carrer de la Dama, i la zona verda de la plaça Milcentenari no estaran operatives. Amb motiu de la prohibició d'estacionament a la plaça Milcentenari, els acreditats a estacionar en zona verda que utilitzen habitualment aquest aparcament podran estacionar a la resta de zones verdes del Centre Històric – Sector A  (als solars del carrer de la Dama hauran d’accedir pel carrer Sant Salvador i sortir per carrer Flors de Maig).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE L'AIXADA 2026   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions a carrers del Centre Històric i a l'aparcament del Congost amb motiu d'un rodatge
MANRESA
L'Ajuntament programa un tractament fitosanitari als xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
MANRESA
Manresa obre al públic l'Oficina Local del Pla de Barris

MANRESA
L'Ajuntament celebra l'ascens del Sènior B del Manresa Club Bàsquet Femení a la Copa Catalunya
NATACIÓ
vuitena edició del Trofeu CN Manresa en piscina de 50 metres
ACTUALITAT
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
Aspecte de la Plaça Neus i Català amb el nou asfalt
El Teatre Kursaal celebra els deu anys de les gales de presentacions
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca
Manresa obre al públic l'Oficina Local del Pla de Barris
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu
El blues de Big Mama Montse arriba diumenge al Kursaal el seu darrer treball
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya la segona edició del concurs “Embalcona’t entre flors”
Afectacions a carrers del Centre Històric i a l'aparcament del Congost amb motiu d'un rodatge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]