Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’alumnat Teatre Musical portarà al teatre Conservatori en doble funció ‘Compte amb l’ogre!’
Un musical amb molt d’humor, per a tota la família, que es podrà veure a les 12h i a les 18 h.
L’alumnat de Manresa Teatre Musical portarà aquest diumenge al teatre Conservatori en doble funció ‘Compte amb l’ogre!’.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
05/03/2026 16:29
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
El teatre Conservatori de Manresa acollirà aquest diumenge, 8 de març, en dues funcions -a les 12h i a les 18h- l’espectacle musical ‘Compte amb l’ogre!’, inclòs dins del cicle KM0 d’aquesta temporada i a càrrec de l’alumnat de l’escola Manresa Teatre Musical (MTM). Es tracta d’un musical ple d’humor amb missatges sobre la importància de ser un mateix, que dirigeix Lluís Barrera, amb direcció musical de Borja Valls i coreografies de Gerard Navarro.

A ‘Compte amb l’ogre!’ es narra la història d’un ogre solitari que viu feliç al seu pantà. La seva pau, però, es veu alterada quan criatures fantasioses de conte són expulsades al seu territori. Per recuperar la tranquil·litat, l’ogre verd emprèn un viatge per rescatar la princesa Fiona, acompanyat d’un company molt divertit, l’Ase. Al llarg del camí, descobriran el veritable significat de l’amistat, l’amor i l’acceptació.

Les entrades per veure ‘Compte amb l’ogre!’ tenen un preu de 12€ (10€ per a majors de 65, Carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per internet www.kursaal.cat i una hora abans de la funció a la taquilla del teatre Conservatori.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSERVATORI   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El Kursaal celebra 7.000 dies de la reinauguració amb l’espectacle ‘Gota’ de Txema Muñoz
CULTURA
El Ballet Flamenc de Barcelona s’estrenarà aquest dissabte al Kursaal
CULTURA
‘Grand Canyon’ de Sergi Pompermayer arriba aquest diumenge al Kursaal

CULTURA
El revolucionari quartet de saxos Kebyart actuarà aquest diumenge al migdia al Teatre Conservatori
CULTURA
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al teatre Conservatori
CULTURA
Més d’un miler alumnes de cicle inicial de primària participaran aquesta setmana al projecte Cantaxics
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]