Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Torna el BAXI Manresa després de l'aturada amb un gran duel al Congost
El rival de la 21a jornada és La Laguna Tenerife, un oponent amb que s'han viscut grans batalles. Els del Bages volen lluitar per una victòria que donaria encara més moral per encarar el final de temporada. Dani Pérez serà baixa per una lesió al soli i Louis Olinde també, per un traumatisme.
Torna el BAXI Manresa després de l'aturada amb un gran duel al Congost.

Redacció/ Sergi Vázquez  
06/03/2026 17:12
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
BAXI Manresa i La Laguna Tenerife es veuran les cares aquest dissabte a les 18:00 al Nou Congost. Els de Diego Ocampo reprenen la competició després de l'aturada per la Copa del Rei i les finestres FIBA amb les baixes de Dani Pérez, amb una lesió al soli, i Louis Olinde, amb un traumatisme. Torna el bàsquet de la Lliga Endesa al Nou Congost després de més de 4 setmanes sense bàsquet a casa. Equip i afició es tornaran a trobar en un partit amb tots els ingredients per passar una gran tarda de bàsquet a casa. No podrà reaparèixer Dani Pérez, que té una lesió al soli. Per altra banda, Louis Olinde és dubte per culpa d'un cop al cap que es va fer disputant un partit amb la seva selecció i que no li permet estar al 100%. 

El rival d'aquest dissabte arriba com a setè classificat amb 12 victòries, empatat amb Bilbao i Joventut. Un bloc que es manté des de fa anys (no cal ni parlar de Shermadini, Huertas, Jaime Fernández o Doornekamp) amb incorporacions de qualitat com l'escorta tirador Wesley van Beck o l'ala Rokas Giedriaitis, procedent del Baskonia.  Diego Ocampo deia en la prèvia d'aquest divendres que «ells han jugat la copa del Rei i han seguit i nosaltres hem sortit del guió de jugar partits; em preocupa com arribem, jugar amb intensitat i com recuperem el ritme; cal que donem un pas endavant en el rebot, cal que fem un pas endavant com a equip; hem d'anar creixent durant el partit; sobre ells: sabem que són experts en totes les facetes del joc i en com aprofitar el bloqueig directe; juguen molt bé amb el rellotge».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
NATACIÓ
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa organitza, aquest cap de setmana, tirades socials

BÀSQUET
El Kids&Us Manresa fitxa el búlgar Yordan Minchev
MANRESA
L'Ajuntament felicita els èxits de la natació artística del Club Natació Manresa
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa busca jugadors "A prova"
Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]