Dimarts 10 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa viatja a Turquia perseguint el somni europeu
Els de Diego Ocampo disputaran a Ankara davant el Turk Telekom els vuitens de final de l'EuroCup. Un partit històric per al club on no hi podran ser Gerard Fernández, Dani Pérez ni Louis Olinde.
El BAXI Manresa viatja a Turquia perseguint el somni europeu.

Redacció/ Sergi Vázquez  
10/03/2026 14:58
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa el servei de lloguer de curta durada de bicicletes elèctriques
“Ha estat un goig poder viure la Festa de la Llum des de dins”
Serret, bronze sub23 a l'estatal de marxa atlètica
La Setmana de la Dona de Castellbell i el Vilar, un èxit de participació
Il·lusió en l'expedició del BAXI Manresa que sortia del Nou Congost aquest dimarts. Per davant, un repte important: competir per superar l'eliminatòria de vuitens de final davant del Turk Telekom, un dels equips més potents de la competició, quart classificat en el grup B. El BAXI Manresa disputa un partit inèdit en la seva història, a Turquia. La plantilla prepara el partit amb optimisme i bon estat de forma després d'una gran victòria davant del Tenerife. Caldrà fer un gran partit, però la fita pot ser històrica. No viatjaran a Ankara Gerard Fernández, Dani Pérez ni Louis Olinde. Fernández té molèsties al quàdriceps, Pérez té una lesió al soli i l'ala-pivot alemany Olinde ha de descansar per protocol després d'haver sofert un traumatisme en un partit amb la seva selecció. Max Gaspà formarà part de l'expedició.

L'oponent d'aquest dimecres a les 18:00 és el Turk Telekom, un equip que té l'objectiu de ser un dels grans de la competició. El pivot canadenc Kyle Alexander és el referent dels turcs, juntament amb els exteriors Kyle Allman i Jaleen Smith, dos bases físics i especialistes en pressionar a través de la defensa. L'equip d'Ankara va ser quart classificat en la fase regulr, al grup B, a una sola victòria del líder del grup.

Diego Ocampo i Álex Reyes han estat els protagonistes de la roda de premsa prèvia al Nou Congost. El tècnic gallec deia que «si parlem dels números de l'EuroCup, aquest equip és la millor defensa; tenen un gran desplegament físic, pressionen i tàcticament estan molt preparats; alternen en la defensa i obliguen a estar llegint el que està passant». Per la seva banda, l'ala de Cáceres explicava davant dels mitjans que «som conscients de la dificultat del partit, tenim molta il·lusió i ganes; estem mentalitzats per trobar-nos un rival molt dur, però si som aquí és per mèrits propis i si juguem de la manera que volem durant 40 minuts tindrem les nostres opcions; la manera d'afrontar el partit ha de ser com qualsevol altre, és un partit a vida o mort però divertit de jugar, és una oportunitat».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
ATLETISME
Serret, bronze sub23 a l'estatal de marxa atlètica
RUGBI
Segona trobada del mater i victòries de la base
ESPORTS
La pistola velocitat, protagonista al Club Tir Precisió Manresa

ACTUALITAT
La Clínica Sant Josep reforça el seu compromís amb l’esport amb el Club Bàsquet Femení
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa guanya al Congost amb l'Europa B 2-0
ATLETISME
Recuenco, campiona d'Espanya sub16 en Pes
Neteja i renovació d'instal·lacions i mobiliari a l'estació d'autobusos
Esquerra Republicana condemna l'atac vandàlic al local de Junts a Manresa
Centenars de persones participen en la 5a Caminada de la Dona
“Ha estat un goig poder viure la Festa de la Llum des de dins”
Docents d’UManresa poden optar per segon any a la convocatòria del Programa PIRE
La DO Pla de Bages participa en la jornada de dones del món del vi a Mallorca
El BAXI Manresa viatja a Turquia perseguint el somni europeu
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa el servei de lloguer de curta durada de bicicletes elèctriques


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]