Dijous 12 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages comptarà amb noves instal·lacions solars fotovoltaiques
L’Ajuntament impulsa durant aquest 2026 quatre noves instal·lacions solars fotovoltaiques per a autoconsum en diversos equipaments municipals, amb l’objectiu de continuar avançant en la transició energètica.
Sant Fruitós de Bages comptarà amb quatre noves instal·lacions solars fotovoltaiques.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
12/03/2026 13:35
El BAXI Manresa acaba el seu camí a l'Eurocup caient davant el Turk Telekom
Validen una eina que millora la resposta de l’atenció primària davant d’un infart
L'Arxiu Municipal rep la donació del fons de la família Benabarre
Victòria treballada del CN Manresa Fibracat que el situa més a prop del tercer lloc
Les actuacions es duran a terme en quatre equipaments municipals. Concretament, es preveu la instal·lació d’un sistema fotovoltaic a la pista coberta de l’Escola Monsenyor Gibert i un altre al camp de futbol municipal. A més, es realitzaran dues ampliacions d’instal·lacions ja existents a la Biblioteca  i al Nexe – Espai de Cultura, amb l’objectiu de modernitzar i augmentar la capacitat de producció d’energia renovable d’aquests equipaments.

La instal·lació prevista a la pista coberta de l’Escola Monsenyor Gibert està dissenyada pensant en la futura comunitat energètica local, que permetrà compartir energia amb la ciutadania del municipi. Pel que fa a la instal·lació prevista al camp de futbol municipal, es planteja com a sistema d’autoconsum col·lectiu que podrà donar servei a altres subministraments elèctrics municipals situats a menys de 2.000 metres. Abans de la instal·lació de les plaques solars, també es durà a terme la reparació de la impermeabilització de les cobertes dels vestidors i de la zona d’oficines de l’equipament.

Finalment, les actuacions previstes a la Biblioteca i al Nexe consistiran en l’ampliació i modernització de les instal·lacions fotovoltaiques ja existents, que permetran incrementar la generació d’energia renovable i millorar l’eficiència energètica dels equipaments municipals. Aquests projectes compten amb el suport de la Diputació de Barcelona, a través del Programa Sectorial de Transició Ecològica 2030 de suport a inversions locals pel clima, que ha atorgat una subvenció de 271.275,26 euros, corresponent al 75% del cost total del projecte.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar s’adhereix al manifest de 80 municipis per les urbanitzacions amb dèficits
BAGES
El Casal de la Gent Gran de Castellbell i el Vilar estrena les millores executades
ST. FRUITÓS
Una maqueta de l’església de Sant Benet de Bages es pot veure exposada al Casal d’Entitats

BAGES
La DO Pla de Bages participa en la jornada de dones del món del vi a Mallorca
ST. FRUITÓS
S’obre el termini per sol·licitar el Bo de Lloguer Jove
ST. FRUITÓS
El Museu de Sant Fruitós exposa la mostra fotogràfica “Quila-Quila, patrimoni vivent”
Pepe Rivero actua al Kursaal amb la Girona Jazz Project Big Band i Aina López Pla
Les obres del carrer Guimerà avancen cap a la futura illa de vianants
El BAXI Manresa acaba el seu camí a l'Eurocup caient davant el Turk Telekom
Castellbell i el Vilar s’adhereix al manifest de 80 municipis per les urbanitzacions amb dèficits
L’Ajuntament solsoní convida la ciutadania a repensar l’entorn de la plaça del Camp
Manresa i el Bages commemoren el Dia Internacional per a la Visibilitat Trans
Validen una eina que millora la resposta de l’atenció primària davant d’un infart
L'Arxiu Municipal rep la donació del fons de la família Benabarre



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]