La companyia Ponten Pie presentarà aquest dijous, 19 de març a les 19h, a l’escenari de la Sala Gran del Kursaal, ‘Cau’. Una proposta escènica, recomanada a partir de 16 anys, en què l’espai teatral es transforma en un indret natural fred i frondós. L’obra, dirigida per Sergi Ots, ofereix una experiència immersiva i poètica que convida a reflexionar sobre el penediment, la infància i la fragilitat dels mons imaginaris.
Amb una combinació potent de text, llenguatge corporal i una escenografia immersiva, ‘Cau’ situa l’espectador dins de l’escenografia, en un paisatge carregat de simbolisme, entre bedolls talats i una fina capa de boirina. Un muntatge que transporta al públic en un espai de refugi però també de caiguda, un doble joc que es desplega al llarg de tota l’obra. La dramatúrgia, a càrrec d’Eu Manzanares, explora temes com el pes de les decisions, la connexió entre generacions i la permeabilitat entre realitat i fantasia. L’ambient sonor, dissenyat amb tecnologia binaural, reforça la immersió i accentua l’atmosfera emocional de la peça.
Estrenada el maig de 2025 al Teatre de Lloret de Mar, ‘Cau’ es va poder veure també en la darrera edició de la Fira Tàrrega i està interpretada per l’actor José Pedro García Balada, la ballarina Neus Masó i amb la veu en off d’Emma Algora. Les entrades per veure ‘Cau’ tenen un preu de 18€ (15€ per a majors de 65 anys, 10€ amb Carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a
www.kursaal.cat.