Dimarts 04 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira de l’Estudiant reunirà una àmplia oferta d’orientació acadèmica, formativa i ocupacional
La cita, que tindrà lloc al Museu de l’Aigua i del Tèxtil, preveu la visita programada de 3.400 alumnes i reforça especialment l’horari de tarda per arribar a famílies i públic adult.
La 34a Fira de l’Estudiant reunirà del 24 al 26 de març a Manresa una àmplia oferta d’orientació acadèmica, formativa i ocupacional.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
18/03/2026 15:23
Es desactiva l'alerta del Pla INFOCAT per la millora del perill d'incendis
La Unitat d’Addiccions Comportamentals d'Althaia compleix 20 anys
Baixa la sinistralitat a la xarxa viària catalana
El Miracle s'omple d'economia solidària rural
La 34a edició de la Fira de l’Estudiant se celebrarà del 24 al 26 de març de 2026 al Museu de l’Aigua i del Tèxtil de Manresa i tornarà a convertir-se en un espai de referència per a l’orientació acadèmica, formativa i ocupacional del territori. La fira donarà un pes específic a l’oferta educativa de les comarques del Bages i el Moianès i permetrà a joves, famílies i persones adultes conèixer de prop les diferents opcions de futur formatiu i professional. L’horari d’obertura serà dimarts 24 i dimecres 25 de març de 9 a 14 h i de 15.30 a 19 h, i dijous 26 de març de 9 a 14 h. L’accés a la fira serà gratuït.

Enguany, la Fira comptarà amb 14 estands de centres que ofereixen formació professional o itineraris de FP més batxillerat, 3 estands de centres amb oferta de batxillerat, 2 estands universitaris, 8 estands genèrics, 5 espais d’orientació individualitzada i diversos espais destinats a tallers, que es concretaran properament amb la participació dels centres expositors.

Pel que fa a les visites escolars programades, es preveu la participació de 3.400 alumnes. Més enllà de les visites dels centres educatius, l’organització també vol reforçar l’assistència de famílies i de públic adult, especialment en l’horari de tarda. En aquest sentit, s’ha previst una difusió més intensa a les xarxes socials amb l’objectiu de fer créixer aquest segment de visitants, que ja va augmentar des que la Fira es va traslladar al Museu de l’Aigua i del Tèxtil. El nou emplaçament ha contribuït a consolidar l’horari de tarda, que continua tenint un ampli potencial de creixement.

La Fira de l’Estudiant es planteja com un espai útil per ajudar els i les joves a prendre decisions informades sobre el seu futur acadèmic i professional, però també com una eina d’acompanyament per a famílies i persones que volen reorientar el seu itinerari formatiu o laboral. La Fira de l’Estudiant és possible gràcies a l’organització del Consell Comarcal del Bages, l’Ajuntament de Manresa, els Serveis Territorials d’Educació a la Catalunya Central, la Fundació Lacetània i el Consell Comarcal del Moianès.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE L'ESTUDIANT   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu

MANRESA
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
MANRESA
L'Estiu Jove de Manresa tanca una edició d'èxit amb prop de 1.600 participants
MANRESA
Els carrers Sant Joan Baptista de la Salle, Bonsuccés i tres més invertiran el sentit
Augmenta la probabilitat de fortes pluges que poden anar acompanyades de tempesta i pedra
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Baixa la sinistralitat a la xarxa viària catalana
Els Festivals Alta Segarra tanquen la novena edició amb prop de 600 espectadors
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
Es desactiva l'alerta del Pla INFOCAT per la millora del perill d'incendis
La Unitat d’Addiccions Comportamentals d'Althaia compleix 20 anys
El Miracle s'omple d'economia solidària rural


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]