Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials
L’activitat inaugural tindrà lloc el diumenge 29 de març i resseguirà els primers quilòmetres del Camí del Comiat d’Ignasi de Loiola. Les inscripcions s’obriran el proper 9 de març amb un preu especial promocional de 15 euros.
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
25/03/2026 15:13
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Coincidint amb l’arrencada del nou servei de curta durada a la ciutat, Manresa Turisme ha organitzat per al proper diumenge 29 de març una innovadora visita guiada amb bicicleta. Aquesta proposta permetrà als visitants i a la ciutadania descobrir i recórrer sobre rodes alguns dels espais patrimonials més emblem&a grave;tics de la capital del Bages.

L’itinerari dissenyat per a l’ocasió resseguirà els primers quilòmetres del Camí del Comiat, el mateix trajecte que va fer Ignasi de Loiola fa just 500 anys. Es tracta d’un circuit circular, pensat per a tots els públics, que tindrà com a punt d’inici i de finalització el Museu del Barroc de Catalunya. Durant la pedalada, els participants podran visitar i conèixer de primera mà alguns dels indrets on Ignasi va deixar la seva petjada històrica, fent parada en llocs tan significatius com el Santuari de la Cova, la Capella del Rapte o el Santuari de la Salut de Viladordis.

Inscripcions i consolidació de l’oferta

Les persones interessades a participar en aquesta primera edició podran formalitzar la seva inscripció a través del lloc web oficial manresaturisme.cat. Per celebrar l’estrena, l’activitat s’ofereix a un preu especial de 15€. Aquesta iniciativa neix amb voluntat de continuïtat. Segons ha informat l’organització, està previst que aquests itineraris en bicicleta es vagin programant mensualment. A més, la ruta s’integrarà dins del catàleg de visites turístiques concertades que ofereix actualment Manresana d’Actius Turístics, Museus i Fires, reforçant així l’aposta de la ciutat per un turisme actiu, cultural i sostenible.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAIK   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]