Divendres 17 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Premis Notworking reuneixen 350 professionals
El Teatre Conservatori de Manresa ha acollit aquest divendres la segona edició dels Premis Notworking.
Els Premis Notworking reuneixen 350 professionals.

ACTUALITAT / Redacció  
31/03/2026 13:50
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
 Van reunit 350 professionals del món creatiu i han superat les 130 candidatures presentades.

Una gala que es consolida com a referent del sector

Manresa ha tornat a posar en valor el seu teixit creatiu amb la celebració de la segona edició dels Premis Notworking, que ha tingut lloc aquest divendres 27 de març al Teatre Conservatori. La gala ha reunit 350 professionals, empreses i persones vinculades als àmbits del disseny, la comunicació i la producció audiovisual, en una cita que es consolida com a punt de trobada del sector a la Catalunya Central. Després d'una primera edició el 2025, la iniciativa ha fet un pas endavant amb més de 130 candidatures presentades, una xifra que evidencia el creixement del projecte i l'interès per visibilitzar el talent del territori.

Reconeixement als projectes i professionals del territori

La cerimònia, conduïda per la presentadora Churry Clown, ha combinat humor, música en directe i moments escènics amb el lliurament de deu guardons en diferents categories. Entre els projectes premiats destaquen David Julià Usieto, en la categoria de millor projecte fotogràfic; Oriol Pascual, de B-BRUCE, a millor campanya publicitària, i Gemma Capell, de Red Peppers Agency, a millor estratègia de comunicació.

També han estat reconeguts Duplex Creativity en brànding; Victori Produccions en esdeveniments; Joel Badia Visuals en vídeo; Shalana Rodríguez com a creadora de contingut; Aleix Canal i Mercè Fort en il·lustració; David Balaguer i Marc Morera en pòdcast, i Iris Piedras Fernández en proposta acadèmica. A més, s'han lliurat mencions especials vinculades a l'accessibilitat, la dona TIC i la promoció de la llengua catalana.

Una nit per reivindicar el procés creatiu

Més enllà dels premis, la gala ha posat l'accent en el valor del procés creatiu, destacant els errors, els dubtes i la perseverança que sovint queden invisibles darrere dels projectes finals. El guardó d'aquesta edició, elaborat artesanalment per Éter Ceràmica, ha volgut simbolitzar aquesta idea, entenent la creativitat com una suma de mirades i disciplines. Un dels moments destacats de la nit ha estat l'entrada de la grada d'animació del Baxi Manresa, que ha omplert el teatre d'energia i ha reforçat el sentiment de comunitat.

La celebració s'allarga amb una festa final

La jornada ha continuat més enllà del Teatre Conservatori amb una festa al Sielu, on assistents, premiats i organització han compartit un espai més distès. La música i les connexions entre professionals han posat el punt final a una edició que reafirma la vitalitat del sector creatiu al territori. Els Premis Notworking tenen la col·laboració de ProManresa de l'Ajuntament de Manresa i el suport de la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PREMIS NOTWORKING 
També et pot interessar:
TENDÈNCIES
La primera gala dels Premis Notworking omple el Teatre Conservatori i ja prepara la seva segona edició

Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]