Divendres 17 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El 14è Premi RIUDOR als valors de l’esport reconeixerà l’Associació esportiva Ramassà
La 14a edició del Premi RIUDOR als valors de l’esport, que concedeix anualment l’entitat Sant Fruitós Escola de Futbol, distingirà enguany l’Associació Esportiva Ramassà per la seva trajectòria i compromís social.
El 14è Premi RIUDOR als valors de l’esport reconeixerà l’Associació esportiva Ramassà.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
01/04/2026 10:14
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
L’acte de lliurament del guardó tindrà lloc el pròxim divendres 10 d’abril al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages, en una cerimònia que començarà a les 8 del vespre i que és oberta a tothom. Aquest premi té com a objectiu posar en valor el comportament exemplar, l’esportivitat i els aspectes educatius de l’activitat esportiva, reconeixent iniciatives que utilitzen l’esport com a eina de transformació social.

L’Associació Esportiva Ramassà, entitat del Vallès Oriental amb gairebé 50 anys d’història, destaca per la seva tasca en l’àmbit esportiu i social. L’organització impulsa projectes centrats en la igualtat de gènere, l’accés a l’educació, la promoció de la pau i la reducció de les desigualtats socials, fent servir l’esport com a eina d’integració per a col·lectius en risc d’exclusió.

Des de l’any 2014, l’entitat desenvolupa projectes de cooperació al continent africà en països com Etiòpia, Benín, Uganda, Camerun, Madagascar, Costa d’Ivori i Gàmbia. Aquestes iniciatives combinen l’organització d’esdeveniments esportius amb accions educatives i de suport a projectes locals, en col·laboració amb ONG del territori.

A més, des de 2021 impulsen a Barcelona el projecte “Futbol femení inclusiu per a nouvingudes, sol·licitants d’asil i refugiades”, una iniciativa que promou la integració social i laboral de dones a través de l’activitat física, la formació i el treball en equip. Amb aquest reconeixement, l’AE Ramassà pren el relleu de la iniciativa Beers&Songs, guardonada en l’edició anterior, i s’afegeix a la llista de premiats que inclou noms destacats com la periodista Txell Feixas, l’Escola de Futbol La Caserna o la revista Panenka, entre altres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
ST. FRUITÓS
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert

ST. FRUITÓS
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
BAGES
Bages Turisme renova el seu logotip
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament impulsa els autors locals per Sant Jordi
Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
El BAXI Manresa vol seguir la bona dinàmica a Bilbao


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]