Dilluns 07 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa rep un Baskonia en plena forma a la lliga
El Congost rep la visita del conjunt basc, que ha guanyat 13 dels darrers 15 partits a la Lliga Endesa. No seran al roster manresà Benitez ni Obasohan, mentre que són dubte Dani Pérez i Louis Olinde.
El BAXI Manresa rep un Baskonia en plena forma a la lliga.

Redacció/ Sergi Vázquez  
02/04/2026 18:02
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
El BAXI Manresa afronta la Setmana Santa amb un gran repte al Nou Congost: competir davant d'un dels millors equips de les darreres jornades a la Lliga Endesa. Els de Diego Ocampo intentaran refer-se de les darreres derrotes, ara reforçats amb el darrer fitxatge, David Duke Jr. Diumenge a les 12:15 el Nou Congost es reactiva per intentar trobar competitivitat per seguir encarant la recta final de la lliga regular amb garanties i optimisme. Tot i els problemes de lesions que encara privaran de ser-hi a alguns jugadors, per a aquesta jornada el BAXI Manresa ja tindrà disponoble el seu nou fitxatge, David Duke, arribat aquesta setmana a la capital del Bages.

Per la seva banda, el Kosner Baskonia, un dels grans equips de la lliga i campió de la Copa del Rei d'aquesta temporada, arriba en molt bona ratxa. Els de Paolo Galbiati gairebé compten per victòries els darrers 15 partits i de la mà del seu director esportiu Xevi Pujol han anat refent la seva plantilla amb fitxatges que marquen diferències, tot i la dificultat que suposa jugar lliga i Eurolliga. Els destacats de la plantilla són els exteriors Trent Forrest (14,4 punts i  4,6 assistències) i Timothé Luwawu-Cabarrot (18,8 punts i 3,7 rebots).

Diego Ocampo deia en la prèvia d'aquest dijous que «el Baskonia és un equip que quan agafa una ratxa bona et fon, tal com ha passat en partits d'Eurolliga; ahir va ser un espectacle tal com van jugar; juguen una defensa bastant característica que obliga els manejadors agafi molta responsabilitat; donen molt pocs tirs oberts de 3 punts perquè tenen atleticisme; tenen també molt talent per generar-se tirs; caldrà que pensem poc en els qui no hi són i cadascú fer la seva feina al màxim, passar bé la pilota i seleccionar els tirs bé».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
BÀSQUET
Victòria davant l'Asisa Joventut
FUTBOL
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa

FUTBOL
Segón partit de pretemporada del Covisa Manresa
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb victòria
FUTBOL
El Covisa Manresa es presenta davant el Barça Athletic en el primer test de pretemporada
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]