Dijous 09 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira del Montserratí ensenya l’oferta gastronòmica del territori
El nucli de Sant Cristòfol acollirà una nova edició d’una mostra amb protagonisme per als làctics, els embotits, els productes d’horta i els vins de la DO Pla de Bages.
La Fira del Montserratí ensenya l’oferta gastronòmica del territori.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
08/04/2026 14:29
Incendi a Navarcles el primer gran foc de l'estiu al Bages
L'onada de calor serà persistent i cal extremar la prudència
L'actual local de la Biblioteca tancarà les seves portes aquest divendres
Solsona amplia el cementiri amb 70 nínxols nous
El nucli de Sant Cristòfol de Castellbell i el Vilar serà l’escenari aquest diumenge al matí d’una nova edició de la Fira del Montserratí que repeteix com a punt d’avituallament dels participants de la Marxa del Pelegrí. La mostra potenciarà l’oferta gastronòmica del territori amb un mercat atractiu amb productes de proximitat en què es podrà adquirir formatge, embotits, mató, productes d’horta i una àmplia varietat dels vins de la DO Pla de Bages. La fira serà el primer punt d’avituallament per als participants de la Marxa del Pelegrí que hauran sortit des de Montserrat i oferirà un esmorzar que ajudarà a recuperar forces.

Cultura popular

Durant tot el matí la Fira del Montserratí també inclourà una àmplia mostra de cultura popular amb la participació de les colles de geganters i bastoners de Castellbell i el Vilar i Els Diables Els Resistents. El certamen és organitzat per l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar i compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, a través de l’Associació del Parc Rural del Montserrat.

Marxa del Pelegrí

La Marxa del Pelegrí manté les inscripcions obertes, espera un miler d’inscrits i ofereix les tres modalitats habituals: la caminada llarga de 26 quilòmetres de Montserrat a Manresa, la caminada curta de 8 quilòmetres de Montserrat fins a Castellbell i el Vilar, a Sant Cristòfol, i la ruta circular de 17 quilòmetres amb sortida i arribada a Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES   FIRA DEL MONTSERRATI 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'actual local de la Biblioteca tancarà les seves portes aquest divendres
ST. FRUITÓS
Els joves Àlex Bosch Castilla i Iratxe González Pérez, proclamats Hereu i Pubilla de Sant Fruitós
SÚRIA
Súria commemora per segon any consecutiu el Dia Internacional de les Vídues

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós celebrarà la 61a edició de les Enramades del carrer Nou els dies 9, 10 i 11 de juliol
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages supera per primera vegada el 55% de recollida selectiva
POLÍTICA
ERC Bages reclama que els trens semidirectes entre Manresa i Barcelona es recuperin ara i no el 2040
Detall de la flor
Sant Pau serà la propera parada de l'Alcalde als Barris, el dilluns 13 de juliol
Dues jornades de portes obertes al nou equipament social i comunitari de La Parada
L'actual local de la Biblioteca tancarà les seves portes aquest divendres
Incendi a Navarcles el primer gran foc de l'estiu al Bages
L'onada de calor serà persistent i cal extremar la prudència
Solsona amplia el cementiri amb 70 nínxols nous
Els joves Àlex Bosch Castilla i Iratxe González Pérez, proclamats Hereu i Pubilla de Sant Fruitós


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]