Divendres 28 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El grup de caminadors del barri de la Sagrada Família promou l'activitat física des de fa més de 15 anys
El grup de caminadors del barri de la Sagrada Família de Manresa és un exemple consolidat de promoció de l'activitat física comunitària. Creat fa més de 15 anys, el grup funciona de manera autònoma des dels seus inicis —amb una única aturada durant la pandèmia— i aplega habitualment entre 70 i 80 persones.
El grup de caminadors del barri de la Sagrada Família de Manresa promou l'activitat física des de fa més de 15 anys.

ACTUALITAT / Redacció  
07/04/2026 15:22
La Festa Major de Manresa agafa embranzida en els actes de dijous
Ja es coneixen els finalistes de la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
Pineda de Bages celebra la seva Festa Major
La tradició protagonista del divendres de Festa Major
Les persones participants poden escollir entre diferents modalitats de caminades —curtes, mitjanes i llargues, d'entre 7 i 20 km— que s'organitzen diversos dies al mes i s'adapten a diferents nivells d'activitat física. Moltes de les persones s'hi incorporen derivades des del CAP Sagrada Família, en el marc de la prescripció social i de salut per fomentar hàbits saludables.

Actualment, el grup compta amb el lideratge de tres pacients experts, formats inicialment des del mateix CAP, i es complementa amb un grup de caminades "supercurtes", impulsat pels professionals de fisioteràpia del centre per facilitar la incorporació progressiva de persones amb menor nivell d'activitat.

Recentment, i coincidint amb el Dia Mundial de l'Activitat Física, que es commemora el 6 d'abril, la direcció del CAP Sagrada Família ha fet entrega d'unes samarretes tècniques amb la imatge de l'ICS Catalunya Central als participants en una trobada conjunta dels diferents grups. Aquesta iniciativa ha servit per reforçar el vincle entre caminadors i facilitar la integració dels nous participants, que podran sumar-se progressivament als grups consolidats.

En el marc d'aquesta celebració, el grup participarà en una caminada que tindrà lloc el proper 9 d'abril, amb sortida a les 9 h des del parc de l'Agulla i un recorregut semicircular de 6 km. Aquesta activitat, organitzada per Creu Roja, és oberta a tothom i compta amb la col·laboració de l'ICS, Althaia i Sant Andreu Salut.



Comentaris
Jordi Preñanosa Cot  | 07-04-2026 | 15:31
Aquest grup es fantastic, jo tinc el goig d\'anar a caminar amb un dels grups i es fabtastic i enriquidor
 
Tots els comentaris
 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ICS   CATALUNYA CENTRAL   SALUT  
També et pot interessar:
SANITAT
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
SANITAT
Els usuaris puntuen amb un 7,5 l'atenció urgent hospitalària i amb un 8,5 l'atenció hospitalària
SANITAT
Salut finança 21 projectes d'atenció primària per impulsar la salut comunitària a tot Catalunya

SANITAT
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
ACTUALITAT
Eina pionera per monitorar la morbimortalitat atribuïble a la calor
CATALUNYA CENTRAL
El Govern completa la prova sísmica prèvia a l'excavació de la nova seu de la Generalitat
Els gegants un cop l'any a l'Ajuntament
Reclamem obligacions lingüístiques en les noves concessions estatals de línies d’autobús
Ja es coneixen els finalistes de la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
El Covisa Manresa es presenta davant el Barça Athletic en el primer test de pretemporada
La Festa Major de Manresa agafa embranzida en els actes de dijous
Pineda de Bages celebra la seva Festa Major
La tradició protagonista del divendres de Festa Major
Festa Major: Charlie Pee, Joan Pera i Los Diablos, al Conservatori


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]