Divendres 24 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Navarcles avança en mobilitat sostenible amb nous autobusos
La mobilitat a Navarcles fa un pas endavant amb la incorporació de nous autobusos elèctrics a la línia interurbana que connecta el municipi amb Manresa, Sant Fruitós de Bages i Sant Joan de Vilatorrada.
Navarcles avança en mobilitat sostenible amb nous autobusos.

NAVARCLES / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/04/2026 15:12
La diada de Sant Jordi va omplir el centre de Manresa de roses i llibres
L'Ajuntament de Manresa inicia les obres de millora de l'àrea de joc infantil de la plaça de la Música
El conseller, Ramon Espadaler, va visitar Fonollosa
L'arrossada al Casal de la Gent Gran és un èxit
En concret, s’incorporen quatre nous vehicles a la línia que connecta Sant Joan de Vilatorrada, Manresa, Sant Fruitós de Bages i Navarcles, i dos més a la línia que uneix Sant Joan de Vilatorrada amb Manresa. Aquesta actuació s’emmarca en el Pla de xoc de millora del bus interurbà i compta amb finançament del Fons Climàtic, amb l’objectiu de millorar el servei i avançar cap a un transport públic més sostenible i eficient.

Aquestes dues línies -L760 i L761- van registrar l’any passat un total de 890.000 viatgers, una xifra que ha anat creixent de manera sostinguda en els darrers anys. La previsió és assolir el milió de passatgers durant el 2026. Els nous autobusos incorporen millores destacades en confort, accessibilitat i seguretat. Estan equipats amb rampa per a persones amb mobilitat reduïda, climatització, ports USB i informació en temps real a bord, així com sistemes avançats d’assistència a la conducció que contribueixen a una circulació més segura.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NAVARCLES   BAGES   BUSOS ELECTRICS 
També et pot interessar:
BAGES
L'arrossada al Casal de la Gent Gran és un èxit
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament programa una setmana d’activitats per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós organitza un taller de debat dins el programa de formació continuada per adults

ST. FRUITÓS
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
SÚRIA
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
ACTUALITAT
25 empreses participaran a la 9a Fira de l’Ocupació del Bages per captar talent al territori
La parada de Sant Jordi de Junts per Manresa amb mossos
L'Ajuntament de Manresa obre la convocatòria per cobrir vuit noves places de la Guàrdia Urbana
Manresa rebaixa per primer cop en 4 anys la xifra global de delictes
La diada de Sant Jordi va omplir el centre de Manresa de roses i llibres
L'Ajuntament de Manresa inicia les obres de millora de l'àrea de joc infantil de la plaça de la Música
El conseller, Ramon Espadaler, va visitar Fonollosa
Navarcles avança en mobilitat sostenible amb nous autobusos
L'arrossada al Casal de la Gent Gran és un èxit


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]