Dimarts 16 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els infants del projecte Entra en Joc del CAE es converteixen en artistes
El CAEMuseu és una iniciativa creativa que va culminar amb una exposició oberta a les famílies durant el casal de Setmana Santa.
Els infants del projecte Entra en Joc del CAE es converteixen en artistes.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/ Sergi Vázquez  
28/04/2026 12:38
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
El projecte socioeducatiu Entra en Joc del CAE ha culminat una proposta creativa i vivencial que ha convertit en autèntics artistes 36 infants d’entre 5 i 12 anys. Sota el nom de CAEMuseu, la iniciativa s’ha desenvolupat entre els mesos d’octubre de 2025 i abril de 2026, apropant els joves participants a diferents corrents i figures clau de la història de l’art. Al llarg d’aquests mesos, els infants han treballat mensualment la figura d’un artista reconegut internacionalment, com Vincent van Gogh, Frida Kahlo, Piet Mondrian, Joan Miró, Henri Matisse i Zaha Hadid. A partir d’aquestes referències, han experimentat amb diverses tècniques i llenguatges artístics.

El projecte ha combinat aprenentatge i creativitat mitjançant activitats com la creació de quadres amb pintura, autoretrats, murals amb relleu, collages i maquetes de ciutats, fomentant l’expressió artística i el desenvolupament personal dels infants. Com a tancament del procés, durant el casal de Setmana Santa es va organitzar una exposició oberta a les famílies, amb visites guiades conduïdes pels mateixos infants. Aquesta iniciativa ha permès compartir el treball realitzat i posar en valor el procés creatiu viscut al llarg dels mesos. Les visites, que van tenir lloc els dies 31 de març i 1 d’abril, van comptar amb la participació de 28 familiars. L’activitat es va completar amb un esmorzar final, afavorint un espai de trobada i celebració comunitària. Amb projectes com el CAEMuseu de l’Entra en Joc, el CAE reafirma el seu compromís amb una educació transformadora que aposta per la creativitat, la participació i l’aprenentatge significatiu dels infants.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
MANRESA
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
MANRESA
La 22a edició del Mundialet intercultural de futbol arrencarà el 20 de juny

LA FOTO DEL DIA
Prohibit circular amb patinet i bicicleta
MANRESA
L'equip de la Síndica de Greuges va atendre 8 visites presencials i 23 trucades
LA FOTO DEL DIA
Un vespre al Passeig Pere III
Les obres del carrer Guimerà avancen a bon ritme
L’enginyeria Solucions estrena una nova nau a Sant Fruitós
Arriba l’Estiu Jove a Sant Fruitós de Bages amb un mes ple d’activitats
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
Torroella de Baix celebra la seva Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]