Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Orquestra Barroca Vespres d'Arnadí i la Coral Cantiga, diumenge al Kursaal amb ‘La Creació’ de Haydn
n dels oratoris més emblemàtics del repertori que al Kursaal estarà dirigit per Edmon Colomer i comptarà amb els cantants solistes Ferran Albrich, Albert Casals i Maria Hinojosa.
L'Orquestra Barroca Vespres d'Arnadí i la Coral Cantiga, diumenge al Kursaal amb ‘La Creació’ de Haydn.

CULTURA / Redacció  
07/05/2026 12:29
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Aquest diumenge, 10 de maig (18h), arriba al Kursaal el concert de ‘La Creació’ de Joseph Haydn a càrrec de l’Orquestra Barroca Vespres d’Arnadí, la Coral Cantiga i amb la participació dels cantants solistes Ferran Albrich, Albert Casals i Maria Hinojosa, sota la batuta d’Edmon Colomer. Joseph Haydn va concebre la idea d’escriure un gran oratori durant el seu primer viatge a Anglaterra l’any 1791; després d’haver escoltat diverses obres de G.F. Händel, entre les quals el popular ‘Messies’. I va compondre ‘La Creació’ entre 1796 i 1798, que es va estrenar a Viena amb un èxit absolut.

L’obra està dividida en tres parts: les dues primeres expliquen els sis dies de la Creació segons el llibre del Gènesi i la tercera se centra en la felicitat dels primers pares, Adam i Eva, al paradís. Les entrades per veure ‘La Creació’ tenen un preu de 25€ (22€ per a majors de 65 anys, 20€ amb Carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA  
També et pot interessar:
CULTURA
Joel Joan tancarà aquest divendres la temporada teatral del Kursaal amb ‘Vània’
CULTURA
La Sala Petita del Kursaal acollirà el 7 de juliol l'assaig obert de l'òpera de cambra 'Estètica i massacre'
CULTURA
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la propera tardor del Teatre Kursaal de Manresa

CULTURA
La sala petita del Kursaal acoull dimecres i divendres dues funcions d’estrena de ‘Gens familiars’
CULTURA
La comèdia ‘Avui no ploraré’ de T de Teatre tancarà la seva gira aquest dissabte al Kursaal
CULTURA
Daniel Anglès i Pilar Capellades portaran aquest divendres al Kursaal ‘El musical més petit’
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]