Dissabte 06 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Cicle ¾ de Música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
Un concert elèctric-acústic amb riffs potents, grooves contundents i improvisació.
El Cicle ¾ de Música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om.

Redacció/Jordi Preñanosa  
15/05/2026 09:37
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
Aquest diumenge, 17 de maig a les 12 del migdia, l’Espai de la Plana de l’Om acollirà un nova sessió del Cicle ¾ de Música amb un concert explosiu que fusionarà el jazz amb la intensitat del rock i la música fusió a càrrec de la banda Fahrenheit. Fahrenheit és una banda nascuda al cor creatiu de l'ESMUC, formada per joves músics amb una missió clara: fusionar la llibertat del jazz amb la intensitat del rock i la música fusió.  

La formació reuneix bateria, percussió moderna, baix, dues guitarres elèctriques, saxo alt, saxo tenor, veu i compta també amb l’exalumne del Conservatori Municipal de Música de Manresa, Teo Gallego, als teclats.   Fahrenheit aposta per un directe explosiu i una identitat sonora que no tem creuar fronteres estilístiques. Des de passatges eteris fins a esclats d'energia, la seva música busca sorprendre, emocionar i fer vibrar el públic a cada actuació. 

Fahrenheit està integrat per Joan Biosca (saxo alt), Òscar Montoya (saxo tenor), Juan David Velasco i Joan Soler (guitarres elèctriques), Teo Gallego (teclats), Tomás Díaz (baix elèctric), Judit Puig (bateria) i Miquel Alcaina (percussió moderna). Les entrades per assistir al concert de Fahrenheit tenen un preu de 6€ i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal, per internet a www.kursaal.cat, o a la taquilla de l’Espai de la Plana de l’Om una hora abans del concert.

El Cicle ¾ de Música és un cicle organitzat pel Conservatori Municipal de Música de Manresa i el Kursaal per a la promoció del talent musical emergent, amb formacions que compten amb exalumnes de Conservatori Municipal de Música de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CICLE 3/4 DE MÚSICA  
També et pot interessar:
MÚSICA
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
MÚSICA
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
MÚSICA
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om amb un concert de nadales

MÚSICA
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
CULTURA
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
MÚSICA
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
Fotografia nocturna del carrer Guimerà
El manual Moulage para simulación clínica ja es pot adquirir en format imprès a Amazon
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
La revolució de les bateries: fonament de l'electrificació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]