Dissabte 06 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Endesa i el CETIM signen un conveni per promoure la sostenibilitat i l'eficiència energètica
El conveni ofereix assessorament personalitzat, solucions d'estalvi d'energia i descomptes per als col·legiats amb l'objectiu de facilitar la transició cap a un model més sostenible.
Endesa i el CETIM signen un conveni per promoure la sostenibilitat i l'eficiència energètica.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
17/05/2026 13:40
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
Endesa  i el Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central (CETIM) han signat un conveni de col·laboració per millorar l'eficiència energètica i promoure la sostenibilitat entre els 1.200 professionals vinculats a l’entitat. Els col·legiats tindran accés a eines per a optimitzar el seu consum d’energia i podran beneficiar-se de descomptes exclusius en subministraments elèctrics i de gas natural, així com en serveis tècnics relacionats amb la millora de l’eficiència energètica, com la instal·lació de sistemes d'energia renovable i altres solucions d’estalvi energètic. Endesa proporcionarà, també, un servei d’assessorament energètic adaptat a les necessitats de cada col·legiat i els ajudarà a identificar les tarifes més adequades per reduir el consum i optimitzar els costos. A través d'aquest servei, també es fomentarà la millora en l'eficiència energètica de les diferents instal·lacions.

Els col·legiats del CETIM podran gaudir d’un descompte del 2% en el terme variable de la llum i el gas durant el primer any, així com un 20% de descompte en la contractació de serveis tècnics associats, com les assegurances de manteniment i reparació. Els membres del CETIM podran accedir a tarifes preferents i descomptes en serveis tècnics que millorin l'eficiència energètica dels seus habitatges i negocis. La col·laboració estableix les bases perquè els col·legiats del CETIM accedeixin a les millors condicions energètiques per a les seves instal·lacions, a la vegada que fomenten la transició cap a un model energètic més net i responsable.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ENDESA   CETIM 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Festa del Germanor del CETIM reconeix Grup Carles Enginyeria i Inoxforma
ACTUALITAT
El CETIM celebra divendres la seva Festa de Germanor amb un nou guardó
ACTUALITAT
Endesa modernitza instal·lacions de la seva filial DEEBSA

ACTUALITAT
Endesa va invertir l'any passat 2,3 milions d'euros en la digitalització de les seves infraestructures
ACTUALITAT
Fundación Endesa il·lumina l'Abadia de Montserrat amb un nou projecte artístic
ACTUALITAT
Endesa reforça la xarxa de Sant Salvador de Guardiola
Fotografia nocturna del carrer Guimerà
El manual Moulage para simulación clínica ja es pot adquirir en format imprès a Amazon
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
La revolució de les bateries: fonament de l'electrificació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]