Dissabte 06 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pimec i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per la transformació digital
A través de l’Oficina Acelera Pyme, ambdues institucions acompanyaran les empreses a través d’un itinerari per posar-les en contacte amb el mercat tecnològic.
Pimec i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per impulsar la transformació digital del teixit empresarial del territori.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
16/05/2026 12:59
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
Pimec Catalunya Central i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per impulsar la transformació digital del teixit empresarial del territori. Ho faran a través del Programa Oficines Acelera Pyme Barcelona (OAP), del qual l’Ajuntament en forma part com una de les oficines disponibles a la Catalunya Central.

Aquest projecte, que han posat en marxa Pimec i la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb Smartech Cluster, té l’objectiu que els professionals autònoms i les pimes s’impliquin en processos de transformació digital a través d’un itinerari per sensibilitzar-los i posar-los en contacte amb el mercat tecnològic.

A través de l’OAP, s’ofereixen jornades presencials i virtuals sobre transformació digital, tallers especialitzats, trobades de networking amb proveïdors tecnològics i assessoraments personalitzats. A més, es posen a disposició de les persones empresàries interessades eines d’autodiagnosi de maduresa digital, recursos digitals d’interès com pòdcasts i suport per accedir a ajuts i subvencions en l’àmbit tecnològic. Així mateix, i com a novetat, s’ofereixen a empreses emprenedores del sector algunes actuacions específiques amb la finalitat d’acompanyar-les en les diferents etapes del creixement del seu negoci.

El president de Pimec Catalunya Central, Esteve Pintó, explica que “la transformació digital no és una opció, és una necessitat per garantir la competitivitat de les pimes, i a través de l’OAP les acompanyem de manera pràctica i propera en aquest procés”. En aquest sentit, ha destacat que la col·laboració amb l’Ajuntament de Manresa reforça el compromís de l’entitat amb el desenvolupament econòmic local i “amb un model empresarial més innovador i resilient”.

Per la seva part, el tercer tinent d’alcalde i regidor delegat d’Empresa, Turisme i Coneixement de l’Ajuntament de Manresa, Joan Vila i Marta, ha destacat “la importància de posar la digitalització a l’abast de les petites i mitjanes empreses del territori perquè puguin continuar creixent i adaptant-se als nous reptes del mercat.” També ha subratllat que “aquesta col·laboració amb Pimec permet reforçar el suport al teixit empresarial amb eines, assessorament i recursos que contribueixen a millorar la competitivitat i la innovació de les empreses".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PIMEC   AJUNTAMENT DE MANRESA 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
Pimec preveu un 2026 de creixement econòmic moderat a la Catalunya Central
CATALUNYA CENTRAL
Pimec constata la millora dels indicadors econòmics de les pimes de la Catalunya Central
ECONOMIA
L’Ajuntament de Manresa i Pimec promocionen la Plataforma d’Economia Circular del Bages

CATALUNYA CENTRAL
Núria Simon, de l’associació Vic Comerç, nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
CATALUNYA CENTRAL
Gemma Fontané, nova presidenta de Pimec Joves
CATALUNYA CENTRAL
Més de 100 pimes de la Catalunya Central han millorat la seva competitivitat
Fotografia nocturna del carrer Guimerà
El manual Moulage para simulación clínica ja es pot adquirir en format imprès a Amazon
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
La revolució de les bateries: fonament de l'electrificació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]