Dimarts 01 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

MoMa Espai Cultural inaugura l’exposició “Artifici efímer” de l’artista manresà Joan Obradors
MoMa Espai Cultural inaugura l’exposició, “Artifici efímer”, de l’artista manresà Joan Obradors.
MoMa Espai Cultural inaugura l’exposició “Artifici efímer” de l’artista manresà Joan Obradors.

CULTURA / Redacció/ Sergi Vázquez  
21/05/2026 15:01
Comunicat de l'Ajuntament de Manresa davant els fets ocorreguts aquesta matinada
Apunyalament mortal a Manresa
El Correfoc posa el punt final a la Festa Major de Manresa 2026
La Matriu obre inscripcions amb espai familiar i de criança
Del 28 de maig a l’1 de setembre, l’artista manresà Joan Obradors presenta la seva nova exposició “Artifici efímer”, una mostra que convida a explorar l’univers creatiu de l’artista.  L’exposició es podrà veure a partir del pròxim dimecres 27 de maig coincidint amb la inauguració oficial que se celebrarà de 20 a 21 h. Es comptarà amb la presència de l’artista que presentarà el seu projecte artístic mentre s’ofereix un refrigeri als assistents. 

Més informació sobre l’exposició

A través d’una recerca al voltant de la forma, el color i l’espai, l’exposició proposa un recorregut per un univers visual marcat per l’abstracció, el moviment i el canvi constant. Les obres parteixen d’una mirada oberta i experimental que combina ordre i caos, estructura i espontaneïtat, creant composicions que evolucionen a través del ritme, la repetició i la llum. Influenciada per corrents com la Bauhaus, l’op art o l’art cinètic, la mostra connecta art, arquitectura i percepció visual a través de formes geomètriques, contrasts entre positiu i negatiu i jocs d’intensitat i equilibri. Al llarg de l’exposició, les peces dialoguen entre si generant una experiència visual canviant, on cada obra es transforma segons la mirada i l’espai que l’envolta. 

Més informació sobre l'artista

En Joan Obradors va néixer a Manresa l’any 1956. La seva formació artística és principalment autodidacta però al llarg dels anys ha fet diversos cursos de formació, ha treballat en diferents tallers d’artistes i ha visitat nombrosos museus i fires d’arts. Les seves obres formen part de col·leccions privades d’arreu d’Europa i els Estats Units.  Entre els seus referents artístics trobem: l’arquitectura, principalment de la Bauhaus, l’Op Art, l’art cinètic i el jazz, així com alguns autors a qui ha homenatjat en algunes de les seves sèries com Alexander Calder, Oteiza, Palazuelo, Sempere, Joseph Alberts o Kazimir Malévich. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MOMA   ESPAI CULTURAL 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
MoMa New School organitza cursos intensius d’anglès aquest estiu
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural presenta una nova programaciód e 10 tallers culturals d'adults per l'estiu
LES PROPOSTES D'OCI
MoMa Espai Cultural organitza un taller de creació literària

ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural organitza una jornada de portes obertes
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural inaugura l'exposició "L'or o res" de l'artista Anna Crespo
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural presenta una nova programació de 18 tallers culturals d'adults
Una de les fotografies del públic gaudint del Castell de Focs al Parc de l'Agulla
El Correfoc posa el punt final a la Festa Major de Manresa 2026
El Retaule del Flautista va avançant amb els assajos
La Matriu obre inscripcions amb espai familiar i de criança
The Club Padel recupera la Cursa del Mosquit, que celebrarà la desena edició el 6 de setembre
Segón partit de pretemporada del Covisa Manresa
S’apropa la 29a edició de la Festa Major Alternativa d’Artés
Comunicat de l'Ajuntament de Manresa davant els fets ocorreguts aquesta matinada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]