Dimarts 21 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages es consolida com a epicentre del trail running català
Sant Fruitós de Bages ha tornat a convertir-se aquest cap de setmana en un dels grans punts de trobada del trail running català amb la celebració d’una nova edició de l’Ultra Trail Barcelona (UTBCN).
Sant Fruitós de Bages es consolida com a epicentre del trail running català.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
21/05/2026 15:03
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
La prova, nascuda l’any 2011, s’ha consolidat com una de les cites de referència del calendari de curses de muntanya i ha reunit centenars de corredors i corredores en un entorn privilegiat.

Quatre distàncies i grans noms propis

L’esdeveniment ha comptat amb quatre modalitats adaptades a diferents nivells d’exigència i preparació. En la distància reina, l’Ultra de 57 quilòmetres i 1.600 metres de desnivell positiu, Lluís Ruiz Oller ha confirmat el seu gran moment de forma imposant-se amb autoritat amb un temps de 4:52:45. En categoria femenina, la victòria ha estat per a Sonia Meira, que ha completat el recorregut en 7:07:10.

A la Marató, de 42 quilòmetres i 1.000 metres de desnivell positiu, Carles Reposo s’ha endut el triomf masculí amb un registre de 3:16:56, mentre que Anna Olivares ha estat la vencedora femenina amb un temps de 4:16:12. La Mitja Marató, de 26 quilòmetres i 600 metres de desnivell, ha tingut com a guanyadors Oriol Massó, amb un temps de 2:10:01, i Cris Millà Navarro, vencedora femenina amb 2:20:49.

Finalment, la modalitat Speed, la més ràpida i explosiva de la jornada, amb un recorregut d’11 quilòmetres i 250 metres de desnivell positiu, ha tancat la competició amb les victòries d’Alexander Krenz (0:47:48) i Katharina Stark (0:57:23). Més enllà dels resultats esportius, l’Ultra Trail s’ha consolidat com un esdeveniment estratègic per a la promoció esportiva i turística del municipi, reforçant el vincle entre esport, territori i natura. La competició ha comptat amb el suport institucional de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i amb el patrocini oficial de Merrell i Nutrisport.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES   RUNNING CATALÀ 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
SÚRIA
Campanya d'Excavacions Arqueològiques

SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages destina prop d'1,4 milions d'euros a noves inversions i a reforçar serveis
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
El Festival Cantilafont ha tancat aquest cap de setmana la seva dotzena edició
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Els Festivals Alta Segarra triomfen en la seva estrena a Veciana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]