La jornada central de la programació tindrà lloc el dissabte 6 de juny amb la celebració del tradicional “Comerç al Carrer”. Des de 2/4 de 10 del matí i fins a 2/4 de 2 del migdia, els establiments comercials sortiran a l’exterior per exposar i vendre els seus productes, oferint promocions especials i descomptes als visitants.
La jornada comptarà també amb l’animació itinerant de la xaranga “Buidant la Bota”, que omplirà els carrers de música i ambient festiu. Les persones que facin al llarg de la setmana compres al comerç local, rebran una butlleta de participació en un sorteig on podran guanyar un cap de setmana a la Costa Brava per a dues persones.
Gimcana familiar “ Troba el clic perdut”
Durant tota la setmana, els comerços participants acolliran la gimcana “Troba el clic perdut”, una activitat familiar que consisteix a localitzar figures de Playmobil amagades als diferents establiments adherits. Les persones participants hauran d’omplir correctament el fulletó de participació amb totes les figures trobades per poder accedir a la festa de cloenda, que se celebrarà el mateix dissabte 6 de juny a 2/4 de 6 de la tarda al Bosquet.
Tots els participants que presentin el fulletó complet podran gaudir d’un berenar gratuït i participaran en el sorteig de diversos premis, entre els quals hi haurà 10 lots de Playmobil i un viatge a PortAventura. Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i Sant Fruitós Comerç Actiu refermen un any més el seu compromís amb el comerç de proximitat i la dinamització del municipi, apostant per activitats que combinen promoció econòmica i propostes lúdiques per a tota la família.