Dissabte 06 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
L’Ajuntament de Sant Joan i l’associació Voluntàries Mediambientals han organitzat una setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos i per a totes les edats.
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos.

ST. JOAN / Redacció/ Sergi Vázquez  
03/06/2026 16:21
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
Conviden a visitar la Biblioteca de Cal Gallifa on, de l’1 de juny fins al 12 de juny de 2026, trobareu uns jocs d’espècies exòtiques i d’ecosistemes en perill així com l’exposició fotogràfica “La fauna del Cardener” de Jaume Morera cedida per la regidoria de medi ambient de l’Ajuntament de Manresa. Dimarts, dia 2 de juny es farà un taller per elaborar compreses de roba, es tracta d’un taller gratuït que es durà a terme a la sala polivalent de l’Espai Jove a les 17:30 h. Dimecres, dia 3 de juny i a la biblioteca, hi haurà un taller de papiroflèxia adreçat a un públic familiar, també gratuït i que s’estendrà de les 17:30 a les 19:00 de la tarda. Cal inscripció prèvia. Dijous, dia 4 de juny es farà l’hora del conte, activitat adreçada a un públic familiar que es farà a la biblioteca a partir de les 17:30.

Per últim i coincidint amb el dia 5 de juny, dia mundial del medi ambient, tindrem la xerrada-tertúlia amb el meteoròleg i Instagramer Àlex van der Meteo. L’Àlex farà una xerrada relacionant l’emergència climàtica i la meteorologia. Un cop hagi fet la seva exposició es donarà pas a una tertúlia amb joves de la comarca relacionats que es dediquen a aquests temes i hi estan interessats. A la tertúlia hi haurà l’Alejandra Guerrero investigadora, activista i professora de la UAB; el Joan Clotet doctorand a la UPC sobre la reutilització de recursos naturals i, en Pablo Prieto estudiant de biologia ambiental a la UAB. Amb tots tres tindrem una entretinguda tarda de debat moderat pel regidor d’acció climàtica i medi ambient de l’ajuntament de Sant Joan en Toni Dorado. La xerrada-tertúlia es durà a terme a la capella del Mas Sant Joan a partir de les 18:30.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SETMANA DEL MEDI AMBIENT   SANT JOAN   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu

SÚRIA
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca
ST. FRUITÓS
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya la segona edició del concurs “Embalcona’t entre flors”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós donarà a conèixer la Vall dels Horts en la caminada de descoberta del patrimoni
Fotografia nocturna del carrer Guimerà
El manual Moulage para simulación clínica ja es pot adquirir en format imprès a Amazon
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
La revolució de les bateries: fonament de l'electrificació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]