Diumenge 20 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Artés prepara una nova revetlla de Sant Joan amb Strombers
Enguany la revetlla comptarà amb la programació musical d’Strombers i Sicuta, amb un espectacle piromusical i amb el tradicional correfoc pels carrers del poble.
Artés prepara una nova revetlla de Sant Joan amb Strombers.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
18/06/2026 14:29
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Els alcaldes de Sant Fruitós i de Sant Vicenç preocupats per la inseguretat a Manresa
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Els casals infantils del CAE i la Xarranca tanquen l'estiu
La revetlla de Sant Joan a Artés, que acumula més de 40 edicions al municipi, mantindrà alguns dels actes més tradicionals de la festa, com l'arribada de la Flama del Canigó, la botifarrada popular i el correfoc de la Colla de Diables i Bruixes Rebentabidons, que tornaran a omplir els carrers del municipi de foc. La música tindrà un paper destacat a la revetlla, amb el retorn de Strombers a Artés. El concert retrà homenatge a Ferran Gallart, fundador de la banda. Les activitats començaran dilluns 22 de juny amb una mostra de foc a les 19 h a la plaça Francesc Blancher (Cal Mario). L'endemà, dimarts 23, el programa arrencarà amb l'arribada de la Flama del Canigó i cercavila a les 15:25 h i continuarà a les 20:30 h del vespre, amb la botifarrada popular a Cal Mario.

Els petits de la casa podran gaudir del correfoc infantil a les 22 h, abans que els carrers d'Artés s'omplin de pólvora i festa amb el correfoc de la Colla de Diables i Bruixes Rebentabidons. L'espectacle piromusical “Resajoar”, a càrrec del NEI Teatre, marcarà la mitjanit a la plaça Vella, seguit del castell de focs i de música. Enguany torna a Artés el reconegut grup Strombers, amb les seves cançons que homenatgen la cultura popular al ritme de l’ska, el reggae i el rock, entre altres estils. La programació musical es completarà amb el grup de versions Sicuta, una banda d’Osona que destaca per la seva energia desbordant i la seva capacitat d’encomanar-la al públic des del primer minut.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: REVETLLA DE SANT JOAN 2026   ARTES   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica el control dels patinets elèctrics

BAGES
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal
ST. FRUITÓS
Convocatòria de beques per a joves esportistes
BAGES
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
El Raïm: temps de verema
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Dincat valora positivament la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat
Obres de connexió de fibra òptica a l'entorn de l'Uniplant Garden i la Muralla del Carme
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
Dues places per projectes de dinamització comercial i de suport


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]