La jornada se celebrarà el dimecres 15 de juliol, de 2/4 de 10 del matí a 2/4 de 12 del migdia, a les instal·lacions de The Club Padel Bages. En el marc de la trobada, s’oferirà una xerrada sobre com atraure, seleccionar i retenir talent a les empreses a càrrec d’ETalentum, amb l’objectiu d’oferir eines i estratègies per afrontar els reptes actuals en la captació i gestió de professionals.
Durant la jornada també es compartiran els principals projectes en què participa l’Ajuntament, es presentaran noves línies d’actuació i es farà balanç de les iniciatives impulsades en l’àmbit del desenvolupament econòmic i dels polígons industrials del municipi. La trobada finalitzarà amb un esmorzar networking per a totes les persones assistents, afavorint així un espai d’intercanvi d’experiències, coneixement i oportunitats de col·laboració.
Aquesta sessió es planteja com una oportunitat per reforçar el teixit empresarial local, generar sinergies entre empreses i institucions i impulsar iniciatives que contribueixin al creixement econòmic de Sant Fruitós de Bages. Des de l’Ajuntament es fa una crida a les empreses interessades a participar en aquesta trobada.
Cal confirmar l’assistència a través del formulari següent:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdVsExC8nidp0j1uzbYXbDgZxBqMTo9KHHTGoDzqBMYf00AGQ/viewformO bé trucant a l’Oficina de Promoció Econòmica al telèfon 938 789 702.