L’Ajuntament de Manresa informa que demà dimarts, 23 de juny, de les 15 a les 22 h, amb motiu de l'esdeveniment 'Revetlla Infantil, sense petards, 2026' es tallarà el trànsit de vehicles de la plaça Major a l'altura del carrer Sobrerroca amb passatge Amics.