Espanya debutarà aquest dissabte a les 18.30 h davant Austràlia, en el primer partit de la fase de grups d'un torneig que reuneix les millors seleccions juvenils del món. Marsinyach formarà part del combinat estatal en una competició d'altíssim nivell, convertint-se en un dels representants del rugbi bagenc en l'escenari internacional més important de la categoria. L'Oriol va formar de les categories base del Manresa Rugby Club durant els seus primers anys en aquest esport, des d'el Manresa rugby club volem felicitar-ho per aquesta convocatòria i desitjar-li molta sort en aquesta nova experiència amb la selecció espanyola.