La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària a Cap Verd a final d'aquest mes, amb l'objectiu d'aportar coneixements i donar material tècnic a través de la federació del país i en col·laboració amb l'agència de viatges Tauro, la FCBQ i l'Ajuntament. 4 tècnics manresans viatjaran del 29 de juny al 3 de juliol per aportar coneixements i formar una trentena d'entrenadors.
El proper dilluns dia 29 de juny sortirà des de Barcelona una delegació de la Fundació Bàsquet Manresa formada per 4 tècnics, que marxaran carregats de material i disposats a compartir els seus coneixements a Cap Verd. La Federació Catalana de Basquetbol i l'Ajuntament de Manresa han col·laborat activament en aquesta iniciativa i l'han fet possible.
La Fundació Bàsquet Manresa ha presentat aquest viatge solidari en una roda de premsa aquest dilluns al Nou Congost. Ha liderat l'acte el gerent de la fundació, Ander Mirambell, que explicava que «estem molt contents de poder exportar els valors del Bàsquet Manresa al continent africà. Hi anem per formar entrenadors, aportar el 'know-how' del nostre club i donar material que serà útil per als jugadors i entrenadors locals».
En la roda de premsa, acompanyaven el gerent de la Fundació Bàsquet Manresa, Ander Mirambell 3 persones: Joan Hernández, CEO de l'agència de viatges Tauro, que aportarà la gestió i logística del viatge. També ha intervingut Eulàlia Vila, directiva de la Federació Catalana de Bàsquet i responsable dels programes BQ. En darrer terme, ha parlat el Regidor de Cooperació de l'Ajuntament de Manresa, Pere Massegú. Els entrenadors de la base Pau Vilà, Lluís Soler, Jordi Cuñé i Ton Cuñé seran els manresans que formaran part de l'expedició. S'han mostrat tots satisfets de poder formar part del projecte i amb ganes de preparar l'expedició i transmetre els seus coneixements.