El porter terassenc es converteix en el segón jugador juvenil en ascendir al Primer equip i formarà dupla amb el santpedorenc Marc Cella. Terrats va iniciar-se al Gonzalez Serra de la seva ciutat natal per fer després el pas a la secció de futsal del Terrassa FC. Al 2022 va aterrar a la capital del Bages en edat Cadet i després d'uns anys al juvenil nacional li ha acabat arribant l'oportunitat d'estar al primer equip. La de Terrats s'uneix a les de Terri, Eudald Ripolled, Ian Herrerias, Didac Martinez, Marc Hermosel i Pol Lopez a l'espera d'acabar de tancar la plantilla.