L'equip entrenat per Sergi Trullàs ha quedat enquadrat al Grup Segon, una competició formada per divuit equips de Catalunya, Aragó, Navarra i La Rioja. Els manresans compartiran grup amb set representants catalans. Entre ells destaquen els filials del FC Barcelona, el RCD Espanyol i el Girona FC, a més de conjunts consolidats de la categoria com el Terrassa, el Reus i l'Olot. La presència de diversos equips filials converteix el grup en un dels més competitius de la categoria. Tot i això, el CE Manresa afronta el repte amb il·lusió després d'aconseguir l'ascens i amb l'objectiu de consolidar-se novament al futbol estatal. Paral·lelament, el club continua treballant en la planificació de la plantilla. En les darreres hores ha confirmat l'arribada del lateral esquerre Ivan Tébar, que es converteix en una de les noves incorporacions per reforçar el projecte esportiu de cara al nou curs.