Dilluns 24 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Kids&Us Manresa vestirà amb la marca local Turion les properes 3 temporades
El club de la capital del Bages arriba a un acord amb la firma manresana perquè sigui l'sponsor tècnic els propers 3 cursos. Presentada també la samarreta per a la propera temporada.
El Kids&Us Manresa vestirà amb la marca local Turion les properes 3 temporades.

Redacció/ Sergi Vázquez  
01/07/2026 15:03
L'estrena de la nova geganta de la Festa Major Alternativa, en imatges
S'obre el període d'inscripcions per a les visites a la Manresa Desconeguda
El festival Camins tindrà una extensió a cellers de la DO Pla de Bages
Diumenge de Moscada Infantil a Manresa
El Bàsquet Manresa i Turion han fet una roda de premsa a la seu que la marca esportiva té al polígon Els Dolors. S'hi ha presentat l'acord que uneix club i empresa per a les properes 3 temporades. Turion, juntament amb el Bàsquet Manresa, ha presentat també les noves equipacions del Kids&Us Manresa per a la temporada 2026-2027.

El Kids&Us Manresa té nou sponsor tècnic i nova samarreta per a la temporada vinent. El club ha arribat a un acord amb la manresana Turion, que durant les properes 3 temporades serà el proveïdor oficial de roba esportiva per al primer equip i els equips base. L'acord i les noves equipacions han estat presentats aquest matí a la seu de Turion, a Manresa. Han comparegut en una roda de premsa Eric Planas, gerent de Turion Sportswear i Carles Sixto, gerent del Bàsquet Manresa. Ambdós s'han mostrat satisfets del nou acord i han explicat el disseny que s'ha fet a tres bandes, també amb el patrocinador principal, Kids&Us.

Què és Turion?

Turion és una empresa familiar que va posar-se en marxa l'any 2020, després d'absorbir una empresa amb més de 15 anys d'experiència en el sector tèxtil esportiu. El 2023, va fer un pas més i i es va crear la marca TURION, amb la voluntat d'oferir una identitat pròpia i un producte 100% personalitzable.

La companyia es dedica a la fabricació d'equipacions personalitzades per a clubs i entitats esportives, així com a tot tipus de marxandatge publicitari. Un dels principals trets diferencials és que es fabrica íntegrament a Manresa, fet que permet controlar tot el procés de producció, garantir la màxima qualitat, oferir una gran capacitat de personalització i donar un servei proper i àgil als clients.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KIDS&US   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa incorpora generació i anotació amb J. D. Notae
FUTBOL
El CE Manresa perd, davant el Sant Andreu
BÀSQUET
Comença la pretemporada del Kids&Us Manresa amb moltes cares noves

ESPORTS
Abril i Arnau Sanllehí clouen la temporada de trial en bicicleta competint a nivell internacional
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa s'emporta el Vila de Gràcia
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa completa les Revisions de pretemporada
El parc de la plaça Catalunya de Manresa
L'estrena de la nova geganta de la Festa Major Alternativa, en imatges
Com estalviar en les factures de la llar sense fer grans canvis
Agua amb neu i fresque, dos gelats de Mallorca amb nom propi
Diumenge de Moscada Infantil a Manresa
La supervivència a la mort sobtada cardíaca és la meitat en dones que en homes
S'obre el període d'inscripcions per a les visites a la Manresa Desconeguda
El festival Camins tindrà una extensió a cellers de la DO Pla de Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]