La Fundació Bàsquet Manresa prepara per als propers 12 i 13 d'agost proves obertes a qualsevol major de 18 anys per formar part del Kids&Us Manresa en la pretemporada. Els candidats poden inscriure's a través de la botiga del club i hauran de passar proves físiques i tècniques si volen formar part de l'equip.
S'han presentat en una roda de premsa al Restaurant La Soca de Manresa les proves que el Kids&Us Manresa obrirà, a través d'una iniciativa de la fundació del club, per formar part de l'equip en l'inici de pretemporada. Només cal ser major de 18 anys i inscriure's a través del web. Els participants d'aquests "somni", que dóna una nova oportunitat a jugadors que han volgut formar part d'un equip professional, hauran de pagar una inscripció de 80 euros que els inclourà una equipació amb el seu dorsal i la possibilitat de convertir-se durant uns dies en membres de ple dret del primer equip.
Ander Mirambell, gerent de la Fundació Bàsquet Manresa ha presentat aquesta iniciativa juntament amb Diego Ocampo, entrenador del Kids&Us Manresa, que supervisarà en primera persona el procés de selecció. Mirambell ha explicat com seran les proves i què busca aquesta iniciativa innovadora. Diego Ocampo valorava positivament la iniciativa dient que serà un procés «bonic de veure tant per als participants com per a nosaltres, els tècnics».
Les proves seran dimecres 12 i dijous 13 d'agost al Nou Congost. Els possibles candidats ja poden reservar la seva plaça a través del web
store.basquetmanresa.com clicant a la secció "A prova".