Dijous 30 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CAE publica la Memòria 2025
L'entitat presenta un balanç que posa el focus en la seva contribució educativa, comunitària i social a la Catalunya central
El 2025 ha estat un any especialment significatiu per a l’entitat.

MANRESA / Redacció  
29/07/2026 12:22
Un home mor mentre treballava a l'interior d'una mina a Súria
L'Ajuntament de Sant Fruitós desmenteix les afirmacions difoses sobre el projecte del nou CAP
ERC Sant Fruitós reclama al govern municipal que executi "d'una vegada" del nou CAP
Tall de trànsit a la plaça Major, aquest divendres
El CAE ha publicat la Memòria 2025, un document que recull l'activitat desenvolupada durant l'any i que, més enllà de les dades, explica l’impacte educatiu, social i comunitari que l’entitat genera al territori amb els seus projectes, activitats i serveis. Sota el lema "Som actius. Som socials.", la memòria reflecteix la voluntat del CAE de continuar impulsant oportunitats educatives, comunitàries i de transformació social a través de la formació, els projectes juvenils i socioeducatius, les activitats de joc i lleure i la gestió de serveis socioeducatius.

El 2025 ha estat un any especialment significatiu per a l’entitat. El Premi Actius Socials de Regió7 ha suposat un reconeixement a una manera de treballar basada en el compromís amb les persones, el territori i la comunitat, i inspira també el relat que vertebra aquesta memòria. Segons el director del CAE, Nasi Muncunill, "la memòria no és només un recull de l'activitat de l'any; és una manera d'explicar quin és el propòsit del CAE i com, des de fa quaranta anys, contribuïm a generar oportunitats”.

Som actius
Durant el 2025, el CAE ha desenvolupat més d'una quinzena d'activitats ciutadanes de joc i lleure, ha impulsat diversos projectes juvenils i socioeducatius, ha continuat consolidant la seva oferta formativa i ha gestionat serveis educatius i de lleure a través de la Fundació La Xarranca. En conjunt, les activitats, projectes i serveis de l'entitat han generat 53.223 participacions, una xifra que evidencia l'abast de la seva acció i la seva incidència educativa i comunitària.

Som socials
La memòria també posa en valor el paper del voluntariat, el retorn social, el suport a les entitats, la qualitat, la transparència, les aliances i el compromís amb una gestió responsable i sostenible, reforçant la idea que el CAE és molt més que una entitat organitzadora d'activitats: és un projecte col·lectiu que contribueix a construir comunitat. La Memòria 2025 es pot consultar i descarregar al web del CAE: Memòria 2025, on recull els principals projectes, activitats, dates i fites que han marcat l’any. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Tall de trànsit a la plaça Major, aquest divendres
CERTÀMENS
El cicle de músiques Sons del Camí mostra les seves 12 edicions en una exposició al claustre del Museu del Barroc
MANRESA
El Mercat del Tomàquet ven 1.300 quilos de producte i consolida la Festa com a referent gastronòmic

MANRESA
Afectacions amb motiu dels treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
MANRESA
S'obren les inscripcions del taller de cant coral "Cançons de tots els temps" pel curs 2026-2027
ESPORTS
Tirada de pistola i fusell avantcàrrega al Club Tir Precisió Manresa
Els Festivals Alta Segarra encaren la recta final amb quatre concerts a Calonge de Segarra i Rubió
L'Ajuntament de Sant Fruitós desmenteix les afirmacions difoses sobre el projecte del nou CAP
ERC Sant Fruitós reclama al govern municipal que executi "d'una vegada" del nou CAP
S’obren les inscripcions als casals gratuïts de setembre de Solsona, Olius i Torà
Tall de trànsit a la plaça Major, aquest divendres
Unió de Pagesos demana una revisió urgent de les assegurances agràries
L’Ajuntament de Súria declara dos dies de dol oficial per l’accident mortal a la mina de Cabanasses
Un home mor mentre treballava a l'interior d'una mina a Súria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]