Dimecres 14 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Com estalviar en les factures de la llar sense fer grans canvis
Estalviar en les factures de la llar no sempre implica fer grans inversions o canviar completament els nostres hàbits.
Com estalviar en les factures de la llar sense fer grans canvis.

ECONOMIA / TOT Sant Cugat / AMIC  
23/08/2026 16:31
Derrota del Kids&Us a la complicada pista del Bahcesehir
El govern local proposa un augment de les ordenances fiscals del 2,5%, la meitat que l'IPC
La Fira Mediterrània reivindica la cultura popular
Treballs de prevenció a les franges de protecció contra incendis forestals
Estalviar en les factures de la llar no sempre implica fer grans inversions o canviar completament els nostres hàbits. Sovint, petits ajustos en el dia a dia poden ajudar-nos a reduir el consum i, al final de mes, notar-se a la butxaca. Primer hem de revisar les tarifes i els serveis contractats. De vegades paguem per potències, dades o subscripcions que no necessitem. Hem de comparar les opcions disponibles i adaptar-les al nostre consum real, ja que això pot representar un estalvi important sense haver de canviar d’estil de vida.

També podem reduir el consum d’electricitat amb gestos senzills: apagar els llums quan sortim d’una habitació, aprofitar la llum natural i desconnectar els aparells que no fem servir. Així mateix, és recomanable utilitzar els electrodomèstics de manera eficient, per exemple, encendre la rentadora o el rentaplats quan estiguin plens.

En el cas de la calefacció i l’aire condicionat, ajustar lleugerament la temperatura pot marcar la diferència. Abaixar persianes i cortines a les hores de més calor o ventilar la casa en els moments adequats permet mantenir una temperatura agradable sense dependre dels aparells. Per estalviar aigua, reparar les aixetes que degoten i reduir el temps de la dutxa són mesures fàcils d’aplicar.  No cal fer grans canvis: revisar el que paguem i modificar petits hàbits ajuda a reduir factures i consumir d’una manera més conscient.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FACTURES DE LA LLAR 
També et pot interessar:

Un globus volant el cel de Santpedor
L'equip de la Síndica de Greuges va atendre 7 visites presencials i 10 trucades
Manresa programa una dotzena d'activitats per reflexionar sobre la mort digna
Tornen els 'Patis oberts' a Manresa, espais d'ús lliure amb propostes diverses de lleure educatiu
Manresa celebrarà aquest diumenge el 75è aniversari de la geganta Pubilla amb dues cercaviles i actes
El govern local proposa un augment de les ordenances fiscals del 2,5%, la meitat que l'IPC
La Fira Mediterrània reivindica la cultura popular
Treballs de prevenció a les franges de protecció contra incendis forestals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]