Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família
Darreres entrades a la venda per assistir a una jornada que anirà a càrrec de l’historiador i crític d’art Bernat Puigdollers.
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família.

BAGES / Redacció/Sergi Vázquez  
04/09/2026 16:42
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família de la Bauma aquest dissabte al matí. El municipi participa dels actes reivindicant un dels exemples més singulars del modernisme al Bages. La visita començarà a les 11.00 hores i anirà a càrrec de l’historiador i crític d’art Bernat Puigdollers. Aquest 2026 es commemora el centenari de la mort d’Antoni Gaudí.

Darreres entrades a la venda

Les entrades es poden adquirir a un preu de 9 euros a través de la pàgina web de Catalonia Sacra, que promou l’Any Gaudí. Les entrades gratuïtes per a menors de 18 anys ja s’han exhaurit. L’església de la Sagrada Família de la Bauma és una de les joies menys conegudes del modernisme català. Projectada per l’arquitecte Josep Torras i Bages l’any 1908 va ser promoguda per la família Vidal per donar servei a la colònia industrial de La Bauma. El temple destaca pel seu campanar singular i per unes innovadores solucions arquitectòniques que la converteixen en una obra de gran interès patrimonial.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Sant Vicenç acull l’última sortida de l’any dels Punts d’Informació Turística
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ofereix una nova formació gratuïta de ràdio per a adults
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós celebra la tardor amb una jornada de comerç al carrer i activitats per a tota la família

BAGES
Bages Turisme presenta l’oferta de la comarca
BAGES
Castellbell i el Vilar obté una puntuació destacada en l’índex de transparència
ST. FRUITÓS
La Policia Local de Sant Fruitós de Bages realitza una campanya de protecció dels vianants
Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Manresa dona la benvinguda als nous estudiants universitaris
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]