Dilluns 07 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Aquest dimecres arrenquen els treballs de millora de la calçada en un tram del carrer Gaudí
L’actuació d’asfaltatge s’emmarca en el Pla de Millora de l’Espai Públic 2026 i comportaran afectacions al trànsit durant cinc dies.
Aquest dimecres arrenquen els treballs de millora de la calçada en un tram del carrer Gaudí.

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
07/09/2026 13:26
Dos joves de Manresa creen 'lliga.cat', la primera aplicació de cites pensada en català
40ºC al Bages a ple setembre
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa
Òscar Muncunill rebrà el premi Josep Maria Pintó a la Nit de l’Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Manresa iniciarà aquest dimecres, 9 de setembre, els treballs de millora del paviment d’un tram del carrer Gaudí, entre el carrer Trieta i el carrer Viladordis. L’actuació forma part del Pla de Millora de l’Espai Públic 2026, concretament de les actuacions previstes en matèria de millora de calçades. Les obres d’asfaltatge comportaran diverses afectacions a la circulació i a l’estacionament a la zona.

Afectacions al trànsit

A partir de dimecres es tallarà el trànsit de vehicles al carrer Gaudí, entre el carrer Trieta (cruïlla inclosa)  i el carrer Viladordis.

Durant els treballs:

Els vehicles que circulin pel carrer Gaudí seran desviats pel carrer Sant Joan d’en Coll, en direcció al carrer Sant Cristòfol. Els trams del carrer Trieta, passatge de la Trieta, carrer Foneria, carrer Arquitecte Montagut i carrer Sagrada Família propers al carrer Gaudí tindran l’accés limitat als veïns i el trànsit es regularà en règim de cul-de-sac. L’accés i la sortida dels guals situats dins del tram d’obres es permetran sempre que l’estat dels treballs ho faci possible i fora de l’horari de treball.

Es prohibirà l’estacionament en tot l’àmbit afectat per les obres. Es traslladaran temporalment les tres àrees de recollida de residus situades al carrer Gaudí, als números 40, 54 i 82. L’actuació té una previsió de durada de cinc dies. D’aquests, tres dies comportaran un tall total del tram afectat, mentre que durant els dos dies posteriors es produiran afectacions puntuals derivades dels treballs de pintura.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARRER GAUDI   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Dos joves de Manresa creen 'lliga.cat', la primera aplicació de cites pensada en català
MANRESA
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa
FUTBOL
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada

BÀSQUET
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
MANRESA
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada
El CE Manresa s'exhibeix amb una remuntada espectacular sota la pluja davant el CD Arnedo (1-4)
Un gran ventilador al teatre Conservatori
La carrabina i pistola aire protagonistes al Club Tir Precisió Manresa
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
L'Estany, Diada amb Mercat, Concert i Ball
Dos joves de Manresa creen 'lliga.cat', la primera aplicació de cites pensada en català
40ºC al Bages a ple setembre


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]