Dissabte 19 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
La proposta inclou cursos de català i anglès, el taller de memòria i diversos tallers temàtics de cuina, manualitats i intel·ligència artificial.
Sant Fruitós de Bages ofereix una àmplia oferta de programació de formació continuada.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
19/09/2026 10:48
Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
Nova edició de la jornada empresarial "Manresa Futur"
Presentats els actes del 125è aniversari de l'Orfeó Manresà
Esport Central retransmetrà en directe el partit entre la UE Cornellà i el CE L’Hospitalet
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages posa en marxa un any més diferents propostes de formació continuada per a adults amb una oferta diversa de cursos i tallers pensada per donar resposta a diferents interessos i necessitats. Les activitats començaran el 5 d’octubre i les inscripcions es podran formalitzar a partir del 21 de setembre a través de la seu electrònica municipal. Entre les propostes hi ha el Taller de memòria, que es farà els dilluns i dimecres, d’11 del mati a ¼ d’1 del migdia, a L’Esplai, amb un preu de 60 euros per curs. Pel que fa a la formació en català, s’ofereixen dos nivells: el nivell A2, els dimarts i dimecres de 10 del matí a 12 del migdia, al Nexe Espai de Cultura, i el nivell B1, els dimarts i dimecres de 4 a 6 de la tarda al Casal d’Entitats. El preu és de 30 euros per curs. També es manté l’oferta d’anglès, amb un curs de nivell B1 centrat en la conversa, que es farà els dimecres de 6 de la tarda a 2/4 de 8 del vespre al Casal d’Entitats. El preu del curs és de 120 euros l’any.

La programació es completa amb diversos tallers monogràfics, amb un preu de 15 euros per taller. En l’àmbit de la cuina, durant el mes de novembre es proposen dues activitats al Nexe Jove. El primer serà el taller de Batch Cooking, els dies 3, 5, 10 i 12 de novembre, de 6 de la tarda a 8 del vespre. Posteriorment, els dies 17, 19, 24 i 26 de novembre, es farà el taller Cuina de Nadal, també de 6 de la tarda a 8 del vespre. El febrer de 2027 serà el torn de les manualitats, amb tres sessions al Casal d’Entitats, els dies 2, 9 i 16 de febrer, de 6 de la tarda a 8 del vespre. Cada sessió estarà dedicada a una tècnica diferent: pintura sobre tèxtil, mosaic trencadís i elaboració d’espelmes de cera. Finalment, la programació incorpora una proposta vinculada a les noves tecnologies amb el taller “IA des de zero: aprèn a utilitzar-la al teu favor”. L’activitat es farà els dies 7, 14 i 21 de maig de 2027, de de 6 de la tarda a 8 del vespre, al Casal d’Entitats, i oferirà una introducció pràctica a l’ús de la intel·ligència artificial.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica el control dels patinets elèctrics
BAGES
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal
ST. FRUITÓS
Convocatòria de beques per a joves esportistes

BAGES
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament millora el clavegueram del polígon Sant Isidre per augmentar la capacitat hidràulica
POLÍTICA
ERC Bages reivindica les 18 noves expedicions a la línia Manresa-UAB
Cartells de la Fira Mediterrània als fanals
Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
Obre un nou allotjament temporal a Barcelona per a persones en situació de vulnerabilitat
Plans per fer sol i gaudir igualment: aprendre a gaudir de la pròpia companyia
La patronal metal·lúrgica de la Catalunya Central s’incorpora a Pimec com a nou soci
Nova edició de la jornada empresarial "Manresa Futur"
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
Presentats els actes del 125è aniversari de l'Orfeó Manresà


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]