Dimecres 14 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages homenatja el campió del món de kickboxing
L’Ajuntament ha homenatjat el santfruitosenc Ayoub Boukili amb motiu del seu recent èxit esportiu, després que el passat mes de juny es proclamés campió del món de kickboxing professional i conquerís el cinturó mundial WAKO a Terrassa.
Sant Fruitós de Bages homenatja el campió del món de kickboxing. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
27/09/2026 12:18
Derrota del Kids&Us a la complicada pista del Bahcesehir
El govern local proposa un augment de les ordenances fiscals del 2,5%, la meitat que l'IPC
La Fira Mediterrània reivindica la cultura popular
Treballs de prevenció a les franges de protecció contra incendis forestals
Durant l’acte de recepció, el lluitador santfruitosenc ha mostrat el cinturó que l’acredita com a campió del món i ha compartit amb els representants municipals la seva voluntat de continuar portant el nom del municipi arreu del món. En aquest sentit, Boukili ha explicat que, quan competeix internacionalment, sempre fa saber que és de Sant Fruitós de Bages, i ha traslladat a l’Ajuntament la seva voluntat de disposar d’una bandera del municipi per portar-la amb ell en les seves competicions i actes esportius.

L’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, el regidor d’Esports, Xavier Navarro, i altres regidors i regidores del consistori han participat en l’acte i han fet entrega a Boukili d’un detall de reconeixement per la seva trajectòria esportiva i per aquest important títol mundial. Ayoub Boukili forma part del Billy Fight Team de Sant Fruitós de Bages i del Team Calvet de Badalona.

Des de l’Ajuntament s’ha volgut posar en valor no només l’assoliment del títol mundial, sinó també la trajectòria i els valors associats a l’esport que representa Boukili, com ara la disciplina, la perseverança, el compromís i la capacitat de superació. Amb aquest reconeixement, el consistori vol felicitar el campió del món i destacar-lo com un referent esportiu local i un exemple per als joves esportistes del municipi.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Treballs de prevenció a les franges de protecció contra incendis forestals
POLÍTICA
ERC Sant Fruitós presenta al·legacions al POUM i proposa tres punts de consens
ST. FRUITÓS
Acorden amb la concessionària de la residència de la gent gran regularitzar els pagaments

BAGES
El Consorci del Bages vol reforçar la selectiva i reduir l'incivisme
ST. FRUITÓS
Aproven una moció conjunta per reclamar una solució a l’afectació viària de Pineda de Bages
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages denominarà els dos pavellons esportius amb l’any de la seva inauguració
Un globus volant el cel de Santpedor
L'equip de la Síndica de Greuges va atendre 7 visites presencials i 10 trucades
Manresa programa una dotzena d'activitats per reflexionar sobre la mort digna
Tornen els 'Patis oberts' a Manresa, espais d'ús lliure amb propostes diverses de lleure educatiu
Manresa celebrarà aquest diumenge el 75è aniversari de la geganta Pubilla amb dues cercaviles i actes
El govern local proposa un augment de les ordenances fiscals del 2,5%, la meitat que l'IPC
La Fira Mediterrània reivindica la cultura popular
Treballs de prevenció a les franges de protecció contra incendis forestals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]