Sota el lema "Comença. Connecta. Creix. Tot el que necessites per començar aquesta nova etapa", l’Ajuntament de Manresa ha repartit, aquest octubre, un paquet de benvinguda als estudiants que comencen els estudis de grau a Manresa, ja sigui a la UManresa o a la UPC. El material s’organitza en tres blocs informatius que acompanye n els estudiants en la seva arribada a Manresa.
Així, Comença. Orienta’t inclou un plànol de la ciutat amb propostes d’espais per visitar. La segona part, amb el títol de Connecta. Mou-te recull informació sobre mobilitat, amb un mapa per recórrer Manresa a peu, la normativa de circulació en patinet, el servei de bicicleta compartida BAIK i el transport públic urbà, amb un mapa de les línies d’autobús i una targeta T2 que permet fer dos viatges amb el bus urbà.
Finalment, Creix. Fes el següent pas dona a conèixer els serveis municipals de desenvolupament local, amb recursos d’orientació laboral i emprenedoria per apropar els estudiants a les oportunitats professionals de la ciutat. Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament vol facilitar l’arribada dels nous estudiants, donar a conèixer els recursos que Manresa posa al seu abast i reforçar el vincle entre el campus universitari i la ciutat.