Dissabte 01 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós homenatja les pioneres del bàsquet femení al municipi
Les alumnes del Sagrat Cor van ser les primeres en disputar un partit, el 1962
Les exjugadores del Sagrat Cor de Sant Fruitós, pioneres del bàsquet. Foto: Catpress

ST. FRUITÓS / Redacció  
10/02/2016 11:35
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia, mort a la mina de Cabanasses
Toc d'alerta per la gran afluència a les zones de bany i l'augment dels accidents
El Kids&Us Manresa suma talent ofensiu amb l'arribada de Timmy Allen
Desactivada l'Alerta per calor i Prealerta per la previsió de tempestes de dissabte
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha homenatjat el primer equip de bàsquet femení del municipi. Les alumnes de l’escola Sagrat Cor van ser pioneres en el bàsquet femení disputant els primers partits durant la temporada 1962-1963. El reconeixement es va fer a la sala polivalent de l’edifici del Nexe, en el marc de les Festes de l'Arròs i dels actes com a Ciutat del Bàsquet Català 2016.

Allà, les exjugadores Maria Àngels Feliu, Antonia Corominas, Ester Sala, Maria Àngels Meneses, Maria Sala, Conxita Baraldés, Roser Carreras, Antònia Quintana i Estefania Pedra van rebre un càlid "gràcies". Conxita Feliu i Josefina Forné van ser homenatjades a títol pòstum.

Hi van ser presents l’alcalde, Joan Carles Batanés; el regidor d’Esports, Tomàs Casero, el vicepresident d’Afers Culturals de la Fundació del Bàsquet Català i Secretari de la Junta Directiva de la Federació Catalana de Bàsquet, Enric Prats; la directora general corporativa de la Fundació del Bàsquet Català, Marisol Colet, i el president de la Comissió Ciutat del Bàsquet Català 2016, Ricard Planas.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CIUTAT DEL BÀSQUET 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Una trentena de joves d'arreu, al Campus de Sant Fruitós
BÀSQUET
Sant Fruitós tanca l’any com a Ciutat del Bàsquet amb una gran festa
BÀSQUET
Sant Fruitós recopila la història del bàsquet local en un llibre

BÀSQUET
La història del bàsquet català es podrà reviure a Sant Fruitós de Bages
BÀSQUET
Sant Fruitós organitza una trobada d’exjugadores de l’ASFE
BÀSQUET
Rubio, Fernandez i Claver, amb la Ciutat del Bàsquet
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Els carrers Sant Joan Baptista de la Salle, Bonsuccés, Puigterrà de Baix, Era del Firmat i un lateral del segon tram del Passeig invertiran el sentit
Desactivada l'Alerta per calor i Prealerta per la previsió de tempestes de dissabte
Toc d'alerta per la gran afluència a les zones de bany i l'augment dels accidents
El Kids&Us Manresa suma talent ofensiu amb l'arribada de Timmy Allen
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia, mort a la mina de Cabanasses
L'Estiu Jove de Manresa tanca una edició d'èxit amb prop de 1.600 participants
L’Hospital Sant Joan de Déu estrena un nou accés a l’Àrea de Radiologia


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]