Diumenge 21 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els menuts aprendran a fer pasta fresca en el segon taller del 'Quin Passeig'
Es farà el proper dimarts a les sis de la tarda; és gratuït però cal inscriure’s enviant un mail
Imatge del primer taller, que va ser sobre plantes aromàtiques. Foto: Catpress

MANRESA / Redacció  
07/07/2016 11:35
La diada castellera de colles de l'eix, omple la plaça Major
Manresa participa a Europa en tres projectes urbans de referència
Demanen la reobertura immediata d'un tram del camí ral del Raval del Ferran
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
Els dimarts el Passeig de Manresa és territori infantil amb els tallers que proposa la campanya Quin Passeig. El taller gratuït que tindrà lloc el proper, el dia 12 de juliol, anirà a càrrec de Pastateca. Els nens i nenes podran treballar la seva pròpia pasta fresca i endur-se-la a casa. A més, aprendran quin és el procés que se segueix per obtenir la pasta fresca o seca a partir del blat, i com es pot fer pasta amb farines integrals, fajols, blats antics o arròs, entre d'altres.
 
Els tallers es fan els dimarts de juliol, a partir de les 6 de la tarda, al bar Plaça (a la plaça Espanya de Manresa). Són gratuïts però cal inscriure’s enviant un mail prèviament.
 
Èxit del primer taller sobre plantes aromàtiques
Aquesta setmana, els tallers infantils s’han estrenat amb la proposta del Parc de la Sèquia, en què han participat una quinzena de nens i nenes. Els menuts han mostrat les seves habilitats artístiques fent una torreta a partir d’una ampolla. Després, hi han plantat llavors de julivert o alfàbrega i han rebut instruccions de com tenir-ne cura per aconseguir que creixi. Els organitzadors, a més, els han donat una recepta per utilitzar aquestes plantes aromàtiques a la cuina.
 
Les entitats col·laboradores dels tallers d’enguany són Parc de la Sèquia, Pastateca, ILA School i Pintures Sagrada Família. Les activitats s’adrecen a nens a partir de 3 anys i tenen una durada aproximada d’una hora i mitja.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

L'estiu una estació on la calor és la protagonista
La diada castellera de colles de l'eix, omple la plaça Major
El turisme gastronòmic: com descobrir territoris a través del sabor
El cicloturisme: una manera sostenible de descobrir nous paisatges
Els municipis prenen el protagonisme en l’expansió del català arreu del territori
Salvador Arqué revalida la presidència de la Demarcació de la Catalunya Central d'Enginyers
Afectacions de trànsit a carrers del Centre Històric amb motiu del rodatge d'una sèrie
Manresa participa a Europa en tres projectes urbans de referència


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]