Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Monistrol de Calders es torna a convertir en "EcoMonistrol" aquest cap de setmana
Hi tindrà lloc la tercera Fira de Consum Crític, que busca potenciar el consum responsable
MOIANÈS / Redacció  
16/07/2016 11:35
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Monistrol de Calders acollirà el proper cap de setmana la tercera edició de la Fira de Consum Crític EcoMonistrol, la qual estarà plena de tallers per conscienciar la població d'un consum responsable. 

S'hi faran tota mena d'activitats relacionades amb formes alternatives de consum en diversos àmbits, com tallers per a l'elaboració de gelats o formatges vegetals, tast de vins i una trobada dels grups de consum que engegarà el motor de la fira el dissabte a les 11 del matí.

A la tarda-vespre del mateix dissabte el poble s'omplirà d'expositors diversos (alimentari, banca ètica, tèxtil, energia...), entre els quals s'hi podrà passejar fins les 10 de la nit. També hi haurà artesans i el mercat de l'estraperlo. La jornada anirà acompanyada d'animació musical i jocs per als més petits, i clourà amb un concert de la banda Les Sisones, que es farà a la plaça de l'Escorxador amb entrada lliure.

Diumenge es farà el tradicional esmorzar a la vinya, un "exemple d'experiències properes reeixides" que començarà a les 9.30 del matí i en el qual es podran tastar diversos vins de la comarca. Serà al carrer del Canigó.

Aquesta activitat i tots els tallers tenen un preu de 2 euros, i comparteixen l'objectiu d'acostar a tota la població alternatives de consum més sostenibles i de proximitat.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MONISTROL DE CALDERS 
També et pot interessar:
BAGES
L'Arxiu Comarcal rep pergamins dels masos la Pahissa i Rossinyol
BAGES
‘Joc de cartes’ arriba aquest dijous a la Catalunya Central
MOIANÈS
Enfrontament per la fibra òptica a Monistrol

MOIANÈS
Monistrol examinarà la descontaminació de l’antiga colònia Clarassó
MOIANÈS
La CUP rep el 80% dels vots de la consulta de Monistrol
MOIANÈS
El govern de Monistrol no donarà per vàlida la consulta
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]