|
| La Policia Local organitza una conferència per valorar les modificacions al codi penal |
| L’acte, inclòs dins la programació dels 150 anys del cos a Manresa, tindrà lloc a la sala d'actes del Col·legi d'Advocats aquest dimecres |
| MANRESA / Redacció |
| 07/11/2016 11:35 |
 |
|
|
 |
La Policia Local de Manresa, en el marc de la programació que commemora els 150 anys del cos, ha organitzat per aquest dimecres, 9 de novembre, la conferència titulada Valoració dels canvis introduïts per la L.O. 1/201 de Modificació del codi penal, un acte que té l’objectiu de donar conèixer totes les novetats normatives introduïdes en el nou codi penal.
La revisió de les penes i la seva aplicació, la introducció de noves figures delictives, la supressió de les faltes o la tipificació de nous delictes seran, entre d’altres, alguns dels temes que poden generar debat i interès entre els professionals i les persones assistents.
L’acte tindrà lloc a la sala d’actes del Col·legi d’Advocats –c/ Sant Joan Baptista de la Salle, 6- a dos quarts de 7 de la tarda, i és obert a tothom. Els ponents que participaran en aquesta conferència són José Manuel del Amo, magistrat titular mixt núm. 1 i degà dels jutjats de Manresa; Ramon Menac, fiscal en cap de l’àrea de Manresa; i Abel Pié, degà del Col·legi d’advocats de Manresa. L’acte estarà moderat per Montserrat Morros, cap de la secció jurídica-administrativa de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de Manresa.
Aquest conferència és la tercera i última de les conferències que ha organitzat la regidoria de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de Manresa per tal de donar a conèixer als ciutadans temes d’interès per a la ciutadania en l’àmbit de la seguretat. La primera conferència es va celebrar el 13 d’octubre passat ala FUB i on diferents experts van debatre la gestió de les emergències a la Catalunya Central. La segona, titulada Dona Policia, es va celebrar el 26 d’octubre passat a la seu del Montepio de Conductors, amb l’objectiu d’oferir una fotografia del paper actual de la dona dins els cossos policials. |
|
|