Dilluns 14 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Taula Rodona sobre els diferents àmbits d’inclusió social
Moderada pel periodista Quico Sallés, tindrà lloc a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes de la FUB, aquest dijous
MANRESA / Redacció  
29/11/2016 11:35
L'Ajuntament clourà els treballs d'asfaltatge del Pla de Millora de l'Espai Públic 2026
Torna la caminada Bages-Geoparc amb un nou itinerari pel Camí Oliba a Viladordis
Sant Fruitós de Bages celebra una nova edició de la Copa Bages
ERC reclama transparència sobre l’avaria de climatització de la residència
Amb motiu del Dia Internacional de les persones amb discapacitat i en el marc de la Xarxa d’Inclusió de la ciutat, diverses entitats i l’Ajuntament de Manresa han organitzat una taula rodona, moderada pel periodista Quico Sallés, que sota el títol “Trenquem estigmes a Manresa” tractarà els diferents àmbits d’inclusió social entre les persones amb discapacitat.

La trobada tindrà lloc aquet dijous, 1 de desembre,  a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes de la FUB.

La presentació anirà a càrrec de Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut de l’Ajuntament de Manresa; i comptarà amb la participació de Teo Marco, afiliat a la ONCE; Josep Franch, activista de salut mental d’Obertament i Activament Catalunya Central; Xavier Coma, representant de famílies d’infants amb TEA; Pep Carrera, representant d’Agrupem; i Marta Padró, representant d’Ampans i treballadora del Restaurant el Canonge.

El diputat del Parlament de Catalunya i coordinador organitzatiu del Partit Demòcrata Europeu Català, David Bonvehí, clausurarà l’acte.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El Centre d'Esports Manresa segueix amb un bon inici de temporada
Una visita nocturna mostra els atractius del Poble Vell de Súria
Hamer, la pime catalana que ven màquines a mig món i planta cara als gegants alemanys
L'Ajuntament clourà els treballs d'asfaltatge del Pla de Millora de l'Espai Públic 2026
Torna la caminada Bages-Geoparc amb un nou itinerari pel Camí Oliba a Viladordis
Sant Fruitós de Bages celebra una nova edició de la Copa Bages
La calor extrema ens obliga a canviar la manera de viure l’estiu
ERC reclama transparència sobre l’avaria de climatització de la residència


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]