Dimarts 17 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Una associació de Guàrdies Civils farà una manifestació aquest dijous a Manresa
L'entitat diu que l'acte és una resposta a la mobilització de l'esquerra independentista del desembre, quan alguns membres van llançar pintura a la caserna de la capital del Bages; aquest migdia, l'esquerra independentista ha fet un comunicat on rebutja la concentració
Imatge d'arxiu d'agents de la Guàrdia Civil. Foto: Arxiu/TLB

MANRESA / Redacció  
08/02/2017 11:35
Manresa tanca el 2025 amb 7,5 M€ de romanent i menys deute
Arriben de nou a Manresa els millors joves talents musicals de Catalunya
Primera Jornada de comunicació local i comarcal reunint a tot el sector
Healthy Communities 2030 publica el seu primer article científic
L'associació Unión de Guardias Civiles ha convocat per aquest dijous una manifestació davant la caserna de Manresa per donar suport als "agents i a les seves famílies". L'entitat assegura es tracta d'un acte de resposta als fets que van tenir lloc el passat 13 de desembre, quan membres de l'esquerra independetista van llançar pintura a la caserna després de participar en una manifestació de suport als detinguts per cremar fotografies del Rei. La manifestació està convocada per a les dotze del migdia amb el lema "Apoyo y respeto al trabajo y presencia de la Guardia Civil en Cataluña".

En resposta a la concentració, l'esquerra independentista de Manresa (formada per Arran, Endavant i la CUP) ha fet un comunicat per mostrar "el nostre rebuig davant aquesta convocatòria; considerem que una concentració d'aquestes característiques és una clara provocació de l'espanyolisme més ranci per demostrar que la seva presència a la nostra ciutat encara és viva", diu el comunicat.

El text afegeix: "No oblidem que la Guàrdia Civil està a darrere de tants i tants casos de repressió sobre el nostre poble i la nostra gent. Un dels més recents va ser la participació activa en la custòdia i el trasllat dels independentistes segrestats a l'Audiència Nacional per haver cremat les fotos del rei. Davant de fets com aquests, creiem que no ens podem mostrar passius i ens reafirmem en la protesta que es va dur a terme el passat 13 de desembre davant de la comissaria de la Guàrdia Civil".

Per últim, volen "deixar clar que el conflicte amb l'estat, les seves institucions i també amb els seus cossos de seguretat és inevitable per tal d'aconseguir l'alliberament nacional i social del nostre poble". Dit això, "des de l'Esquerra Independentista de Manresa seguirem plantant cara a la Guàrdia Civil i a tot aquell que s'interposi en el nostre camí cap a la llibertat dels Països Catalans".


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

La Junta de la Séquia i Aigües Manresa reforcen la protecció del llac de l’Agulla
Manresa tanca el 2025 amb 7,5 M€ de romanent i menys deute
El Kursaal acollirà aquest dijous ‘CAU’, un espectacle poètic i immersiu de la Cia. Ponten Pie
Arriben de nou a Manresa els millors joves talents musicals de Catalunya
Sant Fruitós de Bages tanca l’exercici 2025 amb un romanent net de gairebé 2 milions d’euros
Nature in English: una proposta original i educativa
Ple total a la presentació del nou grau en Dret que s'impartirà a partir del curs 26-27 a UManresa
Manresa presenta un programa de Setmana Santa que combina tradició, música i solemnitat



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]