Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bonvehí es desdiu de portar la polèmica gravació a la fiscalia
El dirigent del PDeCAT assegura, però, que cal que ERC assumeixi responsabilitats polítiques
Bonvehí, a la seu del PDeCAT del Bages, el passat setembre. Foto: Noemí Badrenas

MANRESA / Carmina Oliveras  
18/04/2017 10:22
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Nou episodi en l'afer de les polèmiques declaracions al bagenc David Bonvehí. Aquest dimarts al matí, el coordinador organitzatiu del Partit Demòcrata, David Bonvehí, ha anunciat que “després de reflexionar durant aquests dies, he decidit no comunicar a la Fiscalia la gravació que es va realitzar sense el meu consentiment”. Bonvehí ha explicat que “no em sento còmode judicialitzant la política i per això no ho portaré a Fiscalia però sí que demano explicacions i responsabilitats polítiques a Esquerra”.
 
Bonvehí ha volgut deixar clar que “aquest és un tema que m’afecta a mi personalment i no al PDeCAT o a JxSí” i “no vull minvar ni un 1% de les il·lusions del procés”. “Sóc una persona de suma i de construir i no de restar i destruir, pel que no vull que hi hagi cap ombra de dubte sobre el procés”, ha explicat Bonvehí. “Però en política no tot s’hi val, hem de construir un nou país amb bones pràctiques; la independència no la guanyarem així”, ha afegit.
 
El coordinador organitzatiu del PDeCAT ha afirmat que l’assumpció de responsabilitats polítiques serviria “per passar pàgina ja mateix”. Bonvehí, que reconegut que “ningú d’ERC s’ha posat en contacte amb mi”, ha recordat que “el mateix Joan Tardà reconeix que les veus de la gravació eren de qui eren”. “És un fet prou desagradable”, ha continuat, i “per desfer aquest malentès, calen aquestes responsabilitats i explicacions d'Esquerra”.
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LA GRAVACIÓ DE BONVEHÍ  PROCÉS  PDECAT BAGES 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
MANRESA
La Processó de Manresa torna a omplir el Centre Històric de la ciutat
MANRESA
Afectacions a la mobilitat viària a Manresa per la processó de Divendres Sant

MANRESA
La Processó del Silenci recorre els carrers del Centre Històric sortint de la Seu
MANRESA
Afectacions de mobilitat per la celebració de la Processó del Silenci, aquest diumenge
MANRESA
La Processó de Divendres Sant celebra els vint-i-cinc anys de la seva recuperació
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]