Divendres 17 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El passeig Pere III renovarà 600 rajoles malmeses
L’actuació té una durada aproximada d’unes 5 setmanes amb un cost de 23.000 euros
Detall d'algunes de les rajoles que estan trencades. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
02/06/2017 15:32
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
La Secció de Manteniment de la Via Pública iniciarà aquest dimarts, 6 de juny, els treballs de reposició d’aproximadament 600 peces trencades del paviment dels laterals del primer tram del Passeig Pere III. Aquesta actuació té un cost aproximat de 23.000 euros i una durada prevista d’unes 5 setmanes, i forma part del pla de xoc de l’espai públic 2017 que impulsa la regidoria de Qualitat Urbana i Serveis de l’Ajuntament de Manresa.

Per tal de mantenir els accessos als guals afectats i facilitar les operacions de carrega i descàrrega a activitats i veïns, aquests treballs es dividiran en diferents fases.
La primera fase que arrenca dimarts requerirà el tall al trànsit de vehicles dell lateral de Passeig Pere III, entre el número 14 – 16 (gual)  i el carrer Guimerà, de manera que els vehicles accediran i sortiran al Passeig Pere III número 2 i el número 14 – 16 des del carrer Canonge Mulet.

La segona fase està prevista a partir del dimarts 13 de juny. En aquesta fase es tallarà el trànsit de vehicles el lateral de Passeig Pere III, entre el número 25 i el carrer Muralla de Sant Domènec, de manera que els vehicles que circulin pel lateral del Passeig Pere III, per la banda de l’edifici Casino, és desviaran pel carrer Arquitecte Oms en direcció al carrer Saclosa.

La majoria de les peces trencades que seran substituïdes ho estan a causa del trànsit de camions que fan tasques de càrrega i descàrrega per als comerços i restaurants que hi ha en aquest espai cèntric.

Aquesta actuació manteniment se suma als diversos treballs de manteniment previstos a la ciutat aquest estiu amb l’objectiu de millorar algunes de les calçades i voreres més malmeses i d’acord als resultats i recomanacions de l’Auditoria de l’Espai Urbà impulsada des de la regidora de Qualitat Urbana i Serveis de l’Ajuntament de Manresa. En total, pels treballs més prioritaris és prevista la inversió d’un milió d’euros durant aquest 2017.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PLA DE XOC CARRERS  URBANISME 
També et pot interessar:
MANRESA
Millores en l’accessibilitat de la Font dels Capellans
MANRESA
La segona planta de la Fàbrica de l'Aranya ja llueix nova cara
NAVARCLES
Navarcles inaugura una nova pista esportiva coberta

ST. FRUITÓS
Es construirà un bany públic a la plaça del Cobert del Batre
ST. FRUITÓS
Es reposicionarà el col·lector d’aigües residuals del Paidos
SALLENT
Sallent ofereix subvencions per als comerços
Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]